sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 18 februari 2021

Av Sanna Svensson - 18 februari 2021 21:46

Torsdag och veckans tripp till Svensta är avklarad. Idag hade vi möte nästan hela dagen, via länk då såklart. Det blir alltid långa dagar när det är möte, men det gick väldigt bra. Givande dag med många roliga inslag och en lunchpromenad. Avslutade med att få lite jobb gjort också.

Hemma så satte jag mig vid mitt pussel. Nu är det bara himlen kvar. Wiii! Jag gjorde klart den nedre delen idag. En bit i taget. Prova och kolla, och prova igen.


Middagen idag blev pannkaka. Mums! Vi fick tips av Marcus kollega att äta pannkaka med socker och citron, det provade vi och det var faktiskt gott! Så det kan ni ju prova någon gång.


Vi har kollat på Efter Stängning nu. Jag tror inte det blir så mycket mer idag? En kvällspromenad kanske, men inte just något mer än så.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards