sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 28 februari 2021

Av Sanna Svensson - 28 februari 2021 22:45

Med 14000 tagna steg idag känner jag att nu har jag gjort mitt för idag. Jag har tänt ljus i hela sovrummet, gjort mig klar och krupit ner. Jag kände för att bara chilla och andas lite innan det är sovdags. Och det är verkligen mysstämning här inne nu.


Dagen som varit då. Vi tog sovmorgon till 10 ungefär. Så skönt. Sen myste vi på, och hoppade över frukosten och gick direkt på lunch, kebabrester.

Dagen promenad blev en brorunda. Tredje den här veckan tror jag..? Det var väldigt skönt. Skön temp och härligt med ljus. Bra sällskap. Efter vi hade knatat så åkte vi till Börje för att få med oss släpvagnen och lite prylar. En träningscykel och saker Marcus gjort i slöjden fick vi med oss. Det är fint att en bänk Marcus gjorde i slöjden år... längesen.. nu står på övervåningen i vårt hus.

Med släpvagnen hos oss röjde vi också ur vedboden och garaget på både gammal och ny skit. Det är så mycket som är kvarlämnat som vi absolut inte kommer att använda, så man vill bara få bort allt. Men ett lass i taget.

På kvällskvisten har vi gjort ren ugnen och diskmaskinen. Lagat vegetariskt till middag och kollat Youtube. Och nu ska vi som sagt varva ner och sussa. Imorgon är det måndag. Ny vecka, ny månad och nya möjligheter.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards