sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 5 mars 2021

Av Sanna Svensson - 5 mars 2021 19:29

Igår var det som sagt Marcus födelsedag. Han fick börja dagen med skönsång och paketöppning. Sen åkte jag till mitt jobb och han åkte till sitt, och så sågs vi först några timmar senare.

Efter jag hade slutat tog jag och mamma en promenad. Vi knatade delvis på skoterspåren här bortöver. Det var skare så det gick finfint. Keaton sprang som en dåre. Som vanligt. Han gillade nog skaren mer än vi.


På kvällen fixade jag lite tills Marcus kom hem klockan 20. Tände marschaller och så. Cirka 10 minuter efter Marcus kom så kom hans närmsta familj och fikade och lämnade över presenter och blommor i massor. Så fina!


(En av blommorna, så cool)

Eftersom jag mentalt tog helg redan på torsdagen var jag aningen opepp så att jobba idag fredag. Jag gjorde mitt bästa på förmiddagen och fick väl endel gjort iallafall. Efter jag hade jobbat klart och Marcus hade vilat så gjorde vi några ärenden på Sveg och sen åkte vi hem.

Han åkte och jobbade strax efter 16. Då kände jag mig sådär olustig, hade inte lust att göra någonting. Allt kändes tråkigt och omotiverande. Men tillslut kände jag att jag nog bara behövde lite luft och rensa hjärnan. Så 2,5 km med både gång och löpning med Keaton vid min sida gjorde susen. Efter en dusch nu känner jag mig som en ny människa.

Strax kommer Marcus hem. Då ska vi äta middag tillsammans med kaptenen han flyger med just nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards