sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 11 mars 2021

Av Sanna Svensson - 11 mars 2021 23:34

Det har varit tyst här inne någon dag nu. Ekande tyst. Det har varit fullt upp med annat. Men jag tänkte att vi sammanfattar dagarna lite kort. Om jag nu kommer ihåg.

MÅNDAG
Ny vecka, nya tag. Jag jobbade hemma på dagen. På kvällen jobbade Marcus så då skruvade jag ihop det andra sängbordet.

TISDAG
Även där jobb och sen efter lunch tog vi en promenad med mamma och junior. På kvällen åt vi stuvade makaroner och köttbullar, och Marcus åt korv. Glammigt värre på vår årsdag nummer 9. Jisses.. Det har varit så mycket mys, goda middag och fika den senaste tiden så vi kände att stuvade makaroner blev perfekt.

ONSDAG
Jag jobbade på stationen och fick en massa gjort där. Scannade, skicka brev osv. Sånt man inte kan göra hemma. På lunchen tog jag och Karin en lååång promenad. Vi hade inte träffats sen innan jul så vi hade mycket att prata om. Så mycket att vi gick både brorundan och torven. Hej 9 km lunchpromenad. Efterlängtat!

På kvällen åt vi pizza till middag och kollade på Sveriges Mästerkock.

TORSDAG
Då kallade Svenstavik på mig. En fullspäckad dag. Tror jag hann med 15 minuters rast och ändå känns det som jag har mycket att göra imorgon innan jag är klar med dagens jobb. Men klockan har rusat iväg. Inte ens kollat på den. Det är najs.

Vädret har varit hemskt tråkigt så kvällen har vi mest spenderat inne. En liten runda för att få lite luft. Nu ska vi sova.

FREDAG
Sista jobbdagen på veckan. Najs! Jag tror den kommer springa iväg. På kvällen ska Börje och Pernilla komma hit och äta middag. Det blir trevligt.

HELGEN
Absolut ingen aning. Vi har nog knappt nämnt ordet helg den här veckan. Det får bli vad det blir.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards