sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 18 maj 2021

Av Sanna Svensson - 18 maj 2021 00:15

Tack och godnatt efter en bra dag. Regnig men bra. Förmiddagen spenderade jag som sagt med datorn och skrev analys. Det flöt på bra och jag skrev långt, som vanligt. Nu är allting inskickat så det är bara att vänta på rättningen nu. Den kommer den här veckan. Imorgon är det tillbaka till jobb igen. Overkligt.

Förutom analys så hade vi några timmar mitt på dagen ihop, där vi kunde göra något. Vi skruvade upp två krokar i tvättstugan. Vi började också med projekt att gå igenom dom där jobbiga kartongerna som är kvar.. från Västerås.. med diverse papper, recept, handlingslistor, Ica-blad osv. Saker som antingen ska kastas eller sättas in i pärmar. Åh, tidskrävande. Men vi bockade av två kartonger idag, så heja oss.

På eftermiddagen åkte Marcus och jobbade och jag pysslade på hemma. Packade upp lite mer grejer och så. Tvättade en maskin, diskade en maskin. Och sen förberedde jag middag. Det blev tacos! Vi åt inte det i helgen så då blev det måndagslyx.

I helgen piffade vi till köket också. Äääntligen satte vi upp dom här färgklickarna. Det blev lite mer liv i köket.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards