sannaveronicasvensson

Direktlänk till inlägg 23 juni 2021

2021-06-23

Av Sanna Svensson - 23 juni 2021 08:43

Onsdag morgon och tänkte hoppa in och säga hej. Det är en trött Sanna som skriver. Igår var jag riktigt trött och seg, sov middag i typ två timmar. Hade någon olustig känsla i kroppen och obeskrivlig trötthet över mig. Marcus var borta typ hela dagen och vi hann knappt träffas heller. Det roligaste som hände igår var att spela fotboll med lillebror. Jag hoppas det blir en bättre dag idag och att jag kommer igång. Det är en del skit runtomkring och jag tror det suger en hel del energi från mig. 


Marcus är i Finland idag och ska göra årliga prov. Så han drog strax efter 06 och kommer hem vid 20 ikväll, om han har tur. Kan bli senare med.. Så han har en riktigt lång dag att beta av och jag saknar honom redan. 


Jag ska kötta på med jobbet och försöka jobba in så att jag kan sluta tidigare tänkte jag. Men i nästa tanke kom jag på att jag har förhör 15:30 så vi får se hur tidigt det blir. Vi (jag) behöver mörda alla 1773920 maskrosor vi har på gården och städa upp lite som ligger ute. Krukor, spadar och jordhögar. Sen ska det också städas klart inne. Vi får besök på torsdag kväll och man vill ju att huset ska se så fint ut som möjligt när dom, Denice och Jesper, kommer hit för första gången. Så det vore ju bra att få en lång kväll att hinna med på. Ja, det var en uppdatering rakt från livet det här. Hörs hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Svensson - Torsdag 15 feb 21:07

En solig morgon på väg till jobb på annan ort. Vi fick göra en räddningsinsats av vår bro som höll på att rasa när snön smälte. Det var längesen jag kände sån stress som när vi hörde att spikarna centimeter för centimeter drogs ut från hus...

Av Sanna Svensson - Fredag 19 jan 20:03


Och en god frukostmacka åts i solskenet långt inne, borta från kylan. ...

Av Sanna Svensson - Måndag 15 jan 15:46

Den här helgen hann knappt börja innan den slutade kändes det som. Jag gissar att det var för att heeela lördagen spenderades i curlinghallen. Vi har ett tjejlag anmält till division 2-spel. Så i helgen var första sammandrabbningen. Det blev en inten...

Av Sanna Svensson - Måndag 8 jan 12:57

2023. Dags för årets sammanfattning av året som passerat. Eftersom jag varit så himla dålig på att blogga det här året så känns en sammanfattning absolut aktuell. 2023 har innehållit det mesta. Mellanmjölk men främst djupa dalar och höga toppar. Et...

Av Sanna Svensson - 24 december 2023 02:00


Vår jul i år blev inte som tänkt. Influensa som först slog till mot Marcus och sen mig. Det blir så ibland. Jag hoppas att ni alla får en fin jul! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards