sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 2 augusti 2021

Av Sanna Svensson - 2 augusti 2021 23:30

Imorse ringde klockan 07:10. Hallå hallå? Vad är det som händer, tänkte jag. Fast jag hade egentligen full koll, eftersom jag hade vaknat typ fyra gånger under natten och undrat vad klockan var. Det var jobbet som kallade tillbaka mig från semestern. Så idag är första dagen klar. Bara 46 veckor kvar att jobba ungefär (med lite julledighet osv) som min peppande pappa sa. Yes.

Dagen har väl ändå gått bra. Jag jobbade på station för att verkligen komma igång. Det var lite att ta ikapp och läsa in sig på. Men nu tror jag att jag är på banan igen.

Efter jobbet åkte vi till Täveremmet och fiskade med mamma, lillebror och hans kompis. Det blev inget napp och vi var inte där länge alls. Men en tur till skogen är aldrig fel. Det kändes verkligen som höst idag. Som att vi hade varit ute en dag i slutet av september..


Väl hemma igen var vi frusna. Vi åt gröt till middag och åkte sen och veckohandlade. Sen dess har vi bara tagit det lugnt. Chillat i soffan framför TV. Marcus börjar jobba imorgon, dubbelpass. Så då är det tillbaka till verkligheten för honom med.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards