sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Sanna Svensson - 16 februari 2011 13:03

  



Egentligen hade jag ju prao idag,men insåg att min förkylning inte riktigt är helt borta så stannade hemma.

Idag blir det också färd till Mora för att praoa hos polisen,om jag inte dör eller nått annat dumt vill säga! Hoppas på en kanonmorgondag!


Hitills har veckan praoveckan varit väldigt bra,speciellt igår då jag inte fick en lugn stund på hela dagen tror jag,hade ständigt ungar runt mig!Man skulle dit och ha kuddkrig,man skulle dit och måla,sen tillbaka och mysa innan man skulle åka madrass med dom,personalen fick då sig ett gott skratt eftersom jag sög på att åka!

Men grymt roligt har jag haft!





Även Amanda fick sig ett gott skratt när jag skulle säga "hjärnblödning",men jag var så täppt i näsan så det vart....ja det ser ni ju själva!  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards