sannaveronicasvensson

Alla inlägg under januari 2013

Av Sanna Svensson - 30 januari 2013 12:10

Så klart blir det så här när man ligger så skönt i soffan...suck.
Ja men annars då? Mina dagar består av vila,vila,dricka lite/äta nå lätt,vila,ta Alvedon och passa på att kolla på tv och sen sova. Kul liv!
Skola imon? Tror inte det.

Av Sanna Svensson - 30 januari 2013 11:24

När man tycker det är skönt att tempen stannar på bara 38 grader. Usch vad jag inte orkar med det här nå mer.

Av Sanna Svensson - 27 januari 2013 20:02

 

Hon är sär och jag är sär, och det är därför vi passar så bra ihop.

Av Sanna Svensson - 27 januari 2013 19:57

Känslan när man haft en helt underbart helg som började med tårtbuffé och sedan fortsatte med shopping,träffat nära och kära,man har fått andats lite storstadsluft,ätit på donken och bara gått på stan och njutit. Den känslan är bra.
Känslan när man upptäcker att man har feber,samt huvudvärk och hosta är inte lika bra.

Mys

Av Sanna Svensson - 26 januari 2013 20:47

Efter en dag med shopping och besök hos mor/farföräldrar så avslutar jag dagen med " Män som hatar kvinnor" och chips. Önska mig godnatt efter det här...

Av Sanna Svensson - 23 januari 2013 21:26

Varför måste man göra läxor när man helst av allt bara vill krypa ner under täcket och blunda...?!

Av Sanna Svensson - 22 januari 2013 16:38

Hallo.
Börjar ju nästan bli bättre på att blogga ja,tacka gudarna för bloggappen.
Idag har varit en helt vanlig dag. Bara vanliga lektioner,men slutade ganska tidigt. Det gör vi inte imon och det kommer bli jättesegt. Sen kommer jag nog få tillbaka mitt naturprov och det gör sig nog bäst i papperskorgen.
Ikväll ska jag ta mig en tur till curlinghallen för att kolla på Marcus och sen kanske spela lite själv. Kommer vara blå imon... Sen ska jag plugga mycket och det ska bli tråkigt. Bytte även inriktning till samsam idag,så gav mig själv en klapp på axeln för att jag var duktig.
Och en bild på en rockig tjej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards