sannaveronicasvensson

Alla inlägg under maj 2011

Av Sanna Svensson - 31 maj 2011 19:45

Sista dagen innan Stockholm,känns förjäkla gött,och att dagen var kung gjorde inte saken sämre!

Började med ett failmatteprov...Men det sket man väl fullständigt i! Sen fick jag reda på ett annat läxförhör på No:n,och även det var fail,men betyget där är redan satt så.

På lunchen kände man doften av grillad kyckling på långt håll,men tror ni det var till oss!? Näe,till studenterna såklart! Vafan,det är väl stort att gå ut 8:an också,eller....? Hepp.Vi fick ivilket fall nöja oss med fisk.

Efter lunchen så hade vi So med surMagnus.

Och sen hade även denna skoldag försvunnit.Dock så dröjde jag mig kvar och snacka och garva med Nils,Karl,Rasmus och Birk ett tag till innan jag knatade iväg till solariumet för att bli lite neger.Och lyckats verkar jag ha gjortJag säger som Malin:

-Asså shit,jag fick värsta trosranden idag...så jävla fult!

När solningen var klar kom mamman min och hämta mig så jag fick åka och köpa lösnaglar-ögonfransar+nagellack.Sen bar det av till frissan och lite frisyrbyte väntade där.

Sen vart det hemfärd och då var det packning för hela slanten...suck!

Men ack så najs att bara dra iväg från Sveg ner till storstaden med dessa underbara människor! En sak som är säker förutom att vi kommer tillbringa en hel del timmar i kyrkbänken är att jag och alla andra kommer ha förbannat roligt dom här dagarna!


Carlström & Co,nu jävlar kör vi!


 


Och förresten,jag tar tillbaka allt jag sagt om att jag tyckte det var gulligt av Nils att vänta på oss utanför solariumet:


 

Av Sanna Svensson - 30 maj 2011 18:25

Nu är det fan inte långt kvar!

 

Trött som ett as när klockan ringde idag,inte okej! Må ju gå och lägga mig tidigare på kvällarna...suck!

Dagen började med slöjd och där blev jag äntligen klar med min virkning! Även Karin  var klar så då slutade vi drygt 30 min tidigare,och då passade vi på att gå och kika på studentfotbollen en sväng. På engelskan blev det lite olika sorters filmer.På svenskan var det dags att redovisa mitt arbete om morfars ampution,och det gick bra hoppas jag!

På franskan vart det suddning av böcker och städning.Inte helt fel det heller.

Och på livskunskapen skrev vi lite innan vi fick rast,och då passade jag och Nils på att gå och kika lite till på fotbollen,som även iår vanns av Sp.

Väl tillbaka från rasten hade vi lektion i 10 min och sen var det slut,drygt 1 timme tidigare.Gött

Då drog jag,Malin,Nils och Johan till gymmet där jag och Malin solade och dom andra två satt ute och väntade.Gulligt tycker jag.

Sen gick jag och Malin till glassbaren och käka glass.Mumsigt värre!

Efter en sväng på dollar åkte vi hem och sen jag har kommit hem har jag inte gjort ett dugg typ.Men nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen började det väl bli dags att packa lite grann då,för på onsdag då jävlar drar vi söderut,så najs!


Hörs!

Av Sanna Svensson - 29 maj 2011 13:20

                         

<3

Av Sanna Svensson - 29 maj 2011 11:43

Blev väckt på tok för tidigt av mamman min för hon undrade om vi skulle till Mora,och det skulle vi.30 minuter senare satt vi i bilen på väg dit.Några timmar senare var vi hemma igen med en massa saker till min examen.Göttans

Var bara att börja fixa sig till att åka ner på Sveg för att grilla med underbara vänner.

Förrutom att grilla blev det en massa annat tok som kortspel,dans och tävling i marängätning.Drog även ut på Sveg ett tag och träffade lite härligt folk!

Kommer lite bilder från kvällen:


 

        

                        

tack för en underbar kväll!

 

Av Sanna Svensson - 28 maj 2011 00:06

Men äntligen helg! Fast det har det varit ett bra tag nu.

Skoldagen gick kanoners den! Började med att lyssna på en massa gymnasieelever som pratade om studiobesök dom gjort.Sen blev det So. Lunch.

Körde på ett fysik-läxförhör och slutade säkert 30-40 min tidigare.

En ochill franska.Suck Och på engelskan vilade ögonen på en film.ochtelefonendå

Och matten blev ganska chill.Slut.Gött.Helg

Efter skolan drog jag hem och chilla lite innan jag drog till Kurki för att gå på bal med henne.Dock hade den redan börjat när vi kom,inte okej! Men dom vi såg var grymt fina! Har en massa bilder men orkar inte lägga upp nu!


Sen gick vi på glassbaren för att köpa ingredienser till svull.Träffade även Nils så prata med han.Trevligt värre!

Resten av kvällen tillbringades i sittande/liggande ställning på golvet.Vart mycket prat och garv.Men även blod,svett och tårar!

Längesen som jag haft så sjukt jävla dampkul alltså!


Men nu ska jag sova! Nattinatti!


Dagens:

(kurki)-VAD GÖR DU?!

(jag)-Jag fick kolsyra i näsan och så det smaka päroncider i näsan..

Kurki kollar skepptiskt på flaskan och mig.

(kurki)-Du måste ha jäkligt konstiga smaklökar i näsan om du fick päronsmak i näsan trots att du dricker äppelcider...


 

Kurki,ingen annan fattar,ingen annan förutom du.

Av Sanna Svensson - 26 maj 2011 20:06

Skoldagen har varit förvånansvärt chill! På bilden drog jag och Kärin ut och fotade,efter att ha fått vilda protester imot oss.

På svenskan kollade vi på "Är du störd eller?". En teater gjord av utvecklingsstörda.Själv tyckte jag den var riktigt bra!

Sen blev det lunch.

En härlig mattelektion där jag roade mig med att störa Kärin,och jag verkar ha lyckats alltför väl!

Sen blev det återigen dans och det var ju som det var om man säger så...Vår klass suger på att dansa när vi inte anstränger oss men när vi väl gör det,då jäklar är vi förjäkla bra,och kul har vi,det kan jag lova er!

Sen blev det en So-lektion och då trodde jag jag skulle avlida.Fan va trött jag var alltså.Höll på att somna!


Efter skolan drog jag,Sara och Hanna till glassbaren och gudars skymning va gott det var! Mums! Och när vi satt där och mumsa som mest kom Karl,Joel och Anton o tutade och körde med mopparna.Dom två första tog moppekort igår.Avensjuk tjej!

Tog dock igen det genom att återigen övningköra lite granna.Tänkte även ut och åka cross men nu har mammasen satt förbud för det om nu min handled ska bli bra iår.Suck



Trots att det inte blir party i helgen så tror jag ändå att den blir förjäkla bra!

Inte alls många dagar kvar nu.Lycklig tjej.


 

Av Sanna Svensson - 25 maj 2011 20:04

Den såkallade segdagen gick i en jäkla fart tyckte jag då.

Började med en lektion i dans på gympan och de gick ju kung som vanligt! Jag och Karl,det blir nått speciellt när vi dansar alltså,vi är så jäkla grym alltså!

Sen vart det musik och då gav jag och Karin oss in på nått som ingen av oss behärskade riktigt...men kul var det!

Sen körde jag på ett No-prov eller vad man ska säga,och det gick överförväntan,eller det kändes bättre än jag trodde iallafall.Slutade även många mintuer tidigare så vi gick och åt då.Och på engelskan fick vi äntligen reda på provet.

På "lunchen" spelade vi kort i en timme typ.

Svenskan vart ganska chill.Lite jobb,mycket annat.

Och på franskan kolla vi på film,läxförhör och spelade spel.Sen rabbla vi lite siffror och det gick ju kanon,eller vad säger du Sara!? Grymt rolig lektion var det iallafall,den saken är klar!


Efter skolan så körde jag lite mera bil.Även idag satt mamma klistrad vid rutan.Min bromsteknik är inte den bästa om man säger så...

Tog även och körde lite cross och det var jäkligt gött den korta stund,men nu skulle jag vela ha det ogjort.Min handled som inte mår så bra,mådde om möjligt ännu sämre efter det. är huvudet dumt får kroppen lida

Och sen firade vi bror min lite granna,fyller ju 1 år idag!

Tyckte det var nyss jag skrek i omklädningrummet efter att ha fått reda på det,men det har redan gått ett år. tiden går fort när man har roligt


 


Hörs!

Av Sanna Svensson - 24 maj 2011 14:29

Dagen har varit riktigt kung tycker jag!

På matten jobbade jag...vad vart det...!? 10-11 tal tror jag....Kärin satt och störde mig hela tiden....Inte okej!

Sen vart det en seg fysik,dock fick vi sluta lite tidigare.Gött

Och på lunchen spanade vi in alla bääädtejstare,och jäklar va snygg dom var alltså!

Sen var det bara So kvar då,och den gick kanoners den.Innan den hade även jag och Kärin ett hemligt samtal med menon våran.Vår hemlis det!


Och på vägen hem så svängde mamma helt plötsligt in på en grusväg och sa att hon skulle kolla torven.Tror ni hon gjorde det? Nej. Istället fick hon känna på hur det är att sitta bredvid i bilen när hennes ända dotter kör bil. kung ja!

När jag kommit hem så slängde jag bara en läxböckerna och drog ut och körde cross.Fick nå ryck igår,så drog ut och åkte,och gudars skymning va underbart det var! Blir troligtvis några turer till innan denna dag är slut.Det gillas skarpt!


Hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards