sannaveronicasvensson

Alla inlägg under juli 2012

Av Sanna Svensson - 28 juli 2012 23:32

Ihopp om att jag skulle få somna lite tidigare så gick jag och la mig för typ 1,5 timme sen. dock är jag fortfarande vaken,och småpigg å. bajsliv!

så tog fram datorn för att den förhoppningsvis ska göra mig lite tröttare,och känner redan att det funkar..härligt!


Sen vi härdes sist har jag varit ute och gått/sprungit i över en timme,duschat och haft mat-från-knuten-mys med familja. Sen har jag fixat naglar och börjar redan ångra det då det kliar i fingrarna efter att få spela gitarr. uvva,dåligt val av mig där! Ska nog börja spela typ triangel för då spelar det ingen roll om man har långa naglar. blir kung det!


Aja,ska väl försöka sova snart då,i regn och åskvädret som nu började. Natti!

Av Sanna Svensson - 28 juli 2012 13:23

Hallojsan!

Sedan vi hördes sist,och det var ju ett tag sen,har jag varit med om en kul yra,finmiddag i Västerås,mys med lillebror,chill och på tok för lite sol och träning. Därför tänker jag sola och träna idag,bara för att liksom.

Dessutom har jag blivit helt dagvild. Asså riktigt borta. Ingen koll på nått längre. Inte okej! Men ska nog börja med fotboll på typ måndag så kanske går lite bättre dårå. saknar den ja!

Saknar även pojkvännen som för övrigt kan kalla sig pilot,på riktigt. ganska fränt ändå!


Somsagt. Idag ska jag nog ta tag i mitt liv och göra nått av värde. Träna,sola,städa? Ja varför inte.

Har dessutom lekt med lego och bilbana idag. Sånt som man gjorde när man var 7 år och bodde i Mora. Nostalgi på hög nivå och usch vad jag saknar det! blir inte bättre av att jag lyssnat på för tok mycket Barbados,mina föredetta älsklingar! 

Aja,vi hörs nån kul dag!


 



Av Sanna Svensson - 20 juli 2012 11:43

Har varit i Mora en vecka nu och bara haft det riktigt gött med lite sol,båtåkning,grillning och som pricken över i:et så kom Marcus också dit en sväng. Grymt härlig vecka!

Nu är det bara att ladda om för en kväll i Härdal med fina och saknade vänner! ska bli riktigt kung!


Snart ska jag och mamma iväg och hämta biljetten som tar mig från Sveg till Västerås på lördag. Flyg och fläng var det här alltså! uvva.

Får se när den här blir uppdaterad igen...

Och två bilder på gobrosorna också!


   


Stackars mamma...tre barn och inget blev som det blev...

Av Sanna Svensson - 13 juli 2012 11:54

Som jag längtat efter att få vara på båten alltså. Inte samma sak som med den förra men ändå. Så underbart! Det spelar ingen roll att det varken är vatten inkopplat,halvstökigt eller att jag sover på soffan. Trivis som fisken i vattnet ändå!

Just nu är jag hemma på en mellanlandning i pappas lägenhet för duschning. Sen ska jag gå till Mackan för att åka  och äta hos mormor och morfar. Och sen blir det båt igen. Och ev iväg och skjuta lite,som jag började med igår. Hur kul och undertbart!?

Men nu ska jag hoppa in i duschen,hörs hej!

Av Sanna Svensson - 11 juli 2012 13:40

Bara för att jag nu har tillgång till en snabb och bra dator så sitter jag ju ständigt här. Hmm,verkar bli ett skojjsigt sommarlov! Dock vart det lite planering igårkväll så det kanske inte blir så jäkla tråkigt ändå.

Dagen till ära så ska jag stå för matlagningen och sen så blir det väl mys med goungen! Sen vet jag inte,träna kanske.

Och har fortfarande inga bilder så är lite tråkigt,men ska försöka fixa över snarast möjligt.

Av Sanna Svensson - 9 juli 2012 14:39

Hellu.

Efter att ha haft en bra helg tillsammans med Marcus och Björnfest så är jag återigen forever alone. Och bajsigt väder är det också. Dock är det ganska gött ändå,bara va inne och chilla och mysa typ. Lillebror har ju också kommit så det är typ full fart ändå.

Idag kommer min moster hit och vet inte om hon ska sova här. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Chilla värst antar jag.

Nå posetivt är iallafall att jag fått låna Marcus Mac så sitter och nördar för fullt. Men betyder ju att det inte finns nå bilder här än,menmen!
hörs!

Av Sanna Svensson - 1 juli 2012 23:28

Underbara stad,usch vad jag har saknat dig alltså!

 


trivs som fisken i vattnet med la famille,jobb,oftast finväder. jag stortrivs. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards