sannaveronicasvensson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sanna Svensson - 31 augusti 2011 15:32

Suck! Just när det var istortsätt bestämt att vi skulle flytta ner på Dalagatan om en månad,ja då kommer mamma och säger att vi ska åka och kolla på en annan lägenhet borta på Myrgränd. Och den var såklart fin den också. Fan. Men jag vet inte om jag är så sugen på att bo där,bor hellre mitt inne i Sveg typ 200 meter från skolan liksom. Får se hur det blir då.


dagen har förövrigt varit väldigt bra tycker jag,hade bara 4 lektioner och sen var det slut liksom. göttans! Och på kemin så gjorde jag och sara det igen.Vi vann en tävling,för tredje gången. tror inte våra klasskompisar tycker om oss nu. Men det sket man väl i! typ.


Ikväll ska jag väl typ inte göra så mycket,typ färga håret som jag hoppas blir bra och sen chilla lite antar jag. Känns som en helt okej avslutning på denna dag.

Hörs!

Av Sanna Svensson - 30 augusti 2011 22:00

Jag är typ skoltrött efter 2 dagar. Väldigt lyckat! Jag är fan inte redo för att börja 9:an än. Men det är jäkligt tur att man har kung klasskompisar som gör så man garvar sig igenom lektionerna.Som på idrotten då vi hade brännboll. Det slutade med att jag och Nils skrattade tills vi grät och hade ont i både mage och hals båda två. Såna stunder älskar jag verkligen min klass!

Resten av lektionerna har väl varit helt okej tycker jag,inte alltför ansträngande. Och typ 140min svenska gick förvånansvärt fort. Gött!

Efter skolan satte jag+3 b-rudar på bussen till Hodgal för att kolla på fotboll.Och för att skämma ut oss. gött!

Hogdal vann,inte helt oväntat,över Sveg med 3-0.

Nu har jag kommit hem för en stund sen,och jag är typ död så tror nog jag skiter i det här,och går och lägger mig istället.

Godnatt!


      


Av Sanna Svensson - 29 augusti 2011 19:06

Var faktiskt inte helt död imorse,konstigt nog. Men det kändes skapligt konstigt att gå upp halv sju och börja fixa sig,och sen sätta sig i bilen för att åka till skolan. Väl framme kändes det som en främmande plats,trots att man gått där i 2 år.

Men där inne träffade jag gofolk och då vart allt kanon igen.

Dagen var väl inte så speciellt seg,var mest prat och rundvandring typ. Slutade vid 14.30 eller nått sånt,efter att ha fått välja elevens val,och om jag får som jag vill så kör jag och Jennie på jägerexamen resten av året-blir nog spännande!


Efter skolan var jag med Sara och Hanna i någon timme,och man har alltid lika kul med dom alltså! Efter ett tag åkte Hanna hem och jag och Sara gick och åkt innan vi fortsatte med garvet och pratet.Åkte hem vid 18,eller ja hem och hem. Åkte till glassbaren och sen hem.

Nu har jag inte gjort så mycket,typ chillat värst.

Just nu sitter och och kollar på Robinson och efter det blir det duschen,och sen såsmåningom sova,är typ död redan nu.

Hörs!


  

(kommer sent att glömma den dagen,så grymt fin rakt igenom) 

efter ett 11 veckors sommarlov sitter jag återigen på dom där obekväma stolarna. blandade känslor.

Av Sanna Svensson - 28 augusti 2011 22:14

Tänke ta en sammanfattning av lovet nån annan dag,pallar inte riktigt nu.

Berättar om dagarna som jag haft utan att jag berättat för er.

Fredag och lördag förrmiddag var riktiga slitdagar,bärde grejer,städade,handladeoch bärde lite till.Ssuck Gud så trött och otroligt opepp jag var på att vara ute på Sveg då alltså. Men den opeppheten försvann såfort jag såg Krille. Han skulle ju liksom följa med mig upp till Sveg och sova där tills på söndag. happyface! Egentligen skulle Matte också följa med men det sket sig tyvärr.

Efter att vi ätit och myst lite for vi ner på Sveg till Kurki,men därifrån gick vi ganska snart. Knatade runt lite,och då träffade vi på dom andra tjejerna. Så nice!

Gick väl runt och var med gofolk nån timme innan det började komma ut ännu mer underbart folk. Vid 00 var väl typ alla ute och vi hade riktigt,riktigt trevligt! Så himla mys att ena sekunden stå och prata med typ tjejerna,nästa sekund står man och kramas med Krille,och sen blir han ivägdragen för att dansa med Nils och Rasmus. Helt jäkla awzum!

Hade somsagt en underbar kväll nere ppå Sveg men det som hände där,stannar där liksom.

Ända problemet är att jag vill ha ännu mer party nu. Helst ihelgen. Och helst ska det vara Härdalsyran. Menmen,får väl stå ut!


Men måste ju nämna att det vart skönsång för denna b-rud på 12-slaget!

STORT GRATTIS UNDERBARA DU!<3


      du rockar min fina vän!


Sista dagen på sommarlovet har tillbringats på bästa sätt:

Först ute på Sveg. Hem. Mys i flera timmar med Krille. Sova nån timme. Upp och äta och så. Säga hejdå(inte bra). Duscha. Kolla på film+chips och cider. Curlingmöte. En massa prat med Kurki. Och så avslutar vi det med lite kunglig musik i lurarna! Kung!


Men nu är det nog dags att börja tacka för mig,och man kanske ska sova lite innan skolan också. Känns liksom helt okej att jag somnade halv sju idag,och det är den tiden jag ska upp imon...jag kommer dö! Äsch,bäst att sova!

Godnatt!

 




 


Av Sanna Svensson - 25 augusti 2011 12:54

Hejhej!

Just för tillfället ligger jag och chillar i sängen,eller ja,jag har legat här sen igår kväll,men det sket man väl i! Måste ju liksom vila upp sig inför skolstarten,som jag faktiskt längtar till. Gör ju liksom inget vettigt på dagarna ändå,så då kan man lika gärna gå i skolan och umgås med kul folk liksom.

Idag kommer jag antagligen inte göra ett dugg nytta,typ chilla och så,om inte jag och mamma åker ner till Mora redan idag. Det tackar då inte jag nej till iallafall.

Annars åker vi ner imon typ klockan 7 imorgon bitti...suck!

Men nu ska jag nog ta tag i mitt liv.

Hörs!


gubbjävel,fan va jag hatar dig!


Av Sanna Svensson - 24 augusti 2011 12:05

Pallade inte att blogga igår. Lat jag vet.

Hade iallafall en kanon dag på Sveg där jag umgick med först Sara och sen Kurki.

Jag och Sara pratade en massa,hade liksom en hel del att ta igen om man säger så,åt glass,knatade runt lite och så. Efter en stund kom även Kurki ner så hon var med oss. Efter några timmar på Sveg knatade vi 3 hem,och gud va jag garvade när vi gick där,förjäkla härligt tjejer dedär! Väl hemma hos Sara blev det mat och ännu mera prat.

Vid typ 7 så gick jag till Kurki och vi drog ut på Sveg nästan på en gång där vi gick runt lite på sveg innan vi slog oss ner på Statiol där vi satt och pratade ett bra tag tills jag skulle hem. Mysigt värre!

Väl hemma igen vart det lite prat med mamma om helgen och så,och den kommer med största sannolikhet bli kanoners!


Idag: Har typ bara blivit chill idag. Typ duschat och färgat fransar och bryn,gött. Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med thaimat och mig. Mums!

Hörs nån dag!


   

mycket söt flicka!


Av Sanna Svensson - 22 augusti 2011 22:25

Har verkligen inte orkat och haft tid för bloggen,måste ju liksom passa på att njuta av den korta tid som är kvar av sommarlovet.

Dom dagarna som jag varit osocial har jag till största del tillbringat i Mora och med kompisar.

I helgen var jag Mora och då tillbringade jag istortsätt all tid med Christoffer.

På fredagen så åkte han och jag+Pekka ut med båtar. Efter att ha åkte runt lite på Siljan åkte vi till Nusnäs där vi stannade till hos nån Marie innan vi åkte till Blitkpunkten där Larz-Kristerz spelade.Dock gick vi aldrig in utan nöjde oss med att sitta i olika båtar med folk.

Mitt i natten drog vi oss tillbaka till Mora där vi trängde ihop oss 3 stycken i en båt.

Så himla mysig kväll! Sweet kissin´ in the moonlight<3


På lördagen svängde jag en några timmar och duschade och så,innan jag åkte hem till Krille igen. Där blev det mys,musik,prat,film och chill. Gjorde typ inte så mycket annat,men det var gött att bara vara också.


Vaknade vid 10 efter för få timmars sömn.11 gick bilen hem igen,så död tjej.Suck Väl hemma igen hoppade jag in i duschen innan jag umgicks med syster.Det var inte igår.Eller vi träffades typ 2 timmar innan jag åkte till Mora..

Vi gjorde typ ingenting,chilla en jäkla massa typ. Avslutade kvällen med att se "Friday the 13th". Trots att jag lovat mig själv att aldrig mer kolla på den så faller jag återigen dit...är lika nära hjärtattacker varje gång. Men det är ändå inte helt fel att ligga i sängen med syster,med en skål popcorn och godricka,även om hon flög en meter upp en gång i minuten.


Idag: Vaknade vid 11 eller nått.gick runt och chilla ett tag innan jag hoppade in i duschen,för att sedan putsa lite. Var sedan tidigare bestämt att jag skulle va med Malin,men hade igen lust att hämta henne när det spöregna så bakade lite medans vädret blev bättre. När regnet försvunnit drog vi ut på en liten moppe tur+kortknäppning,men var så sjuuukt kallt så vi drog hem ganska kort och la oss i soffan och kolla på "Barnaskrik och Jäkelskap" istället. Garva tills vi låg dubbelvikta båda två. Så himla kung!

Nu har Malin dragit hem och jag sitter här och drygar vid datorn och ajfånen.kulliv


  bror,du är för underbar du! <3


Av Sanna Svensson - 17 augusti 2011 18:02

Jäkla tråkigt jag haft idag alltså,må ju skaffa mig ett liv snart ju. Men orka.

Det jag roat mig med är att städa rummet lite,kollat på film och bakat typ.

Ikväll blir det väl inget speciellt,typ fixa naglarna eller nått sånt gulligt.

Sen ska jag även snacka med min syster som äntligen är på svensk mark igen. Och imorgon kommer hon hem til Birdeberget igen. Längtar som en tok.

Hörs!

 

ily sys<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards