sannaveronicasvensson

Alla inlägg under oktober 2017

Av Sanna Svensson - 31 oktober 2017 21:48

En sak som vi (jag och mamma) har pysslat med i helgen var att färga mitt hår. Jag har länge varit i valet och kvalet om jag ska färga mörkare eller om jag ska behålla min färg eller färga ljusare. Tillslut blev det mörkt. Efter att ha kollat på alltför många gamla bilder där jag var mörkhårig så föll valet på mörkbrun.

När vi hade färgat så kändes det först väldigt ovant. Jag ryggade typ tillbaka när jag kollade mig i spegeln, haha. Men nu när det har gått några dagar och jag har fått fixa till det så är jag supernöjd! Mitt svall lever verkligen upp nu. Särskilt med lite lockar i.

Av Sanna Svensson - 31 oktober 2017 13:50

Efter en promenad satt det här mellanmålet som en smäck. Smoothien gjorde jag av banan, några jordgubbar, en halv avokado och lite apelsinjuice. Den blev ljuvlig!

Av Sanna Svensson - 30 oktober 2017 23:05

Tänk att så många bra personer och så mycket kärlek till dom kan rymmas i en och samma bild.

Av Sanna Svensson - 29 oktober 2017 17:22

Igår fixade vi halloweenmys och efterrätt. Daggmaskar, tacos och spöken stod på menyn. Jag låter bilderna tala för sig själva. :D

Av Sanna Svensson - 29 oktober 2017 17:18

Hej på er!

Här har det varit tyst i några dagar nu. Anledningen är att vi har fått finbesök av mamma och lillebror. Dom kom i fredagsmys sen dess har det varit fullt fokus på dom. Och vi har haft det så mysigt!

Idag lagade vi lunch utomhus på Björnö. Grillad hamburgare och korv blev det. Det blåste mer än vad vi hade tänkt men tillslut blev grillen varm och maten grillad. Det var härligt att äta ute men det var också skönt att komma hem. Man blev lite frusen ute.

Nu sitter vi i soffan och myser. Strax ska vi äta middag ihop.

Av Sanna Svensson - 27 oktober 2017 13:17

Nu är första pysslet inför Halloween fixat. En pumpa med vin. :D

Av Sanna Svensson - 26 oktober 2017 17:47

Ledig eftermiddag i soffan. Då njuter vi båda!

Av Sanna Svensson - 26 oktober 2017 13:41

Idag tar jag äntligen lååånghelg. Det ska bli så himla underbart. Det hinner nästan blir torsdag igen innan jag ska tillbaka till jobbet då mitt nästa pass är onsdag natt.

När jag kommer hem idag så skulle jag vilja gå en långpromenad med Keaton och städa inför finbesöket som kommer ihelgen.

Nu hoppas jag bara att klockan tickar på fort!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards