sannaveronicasvensson

Alla inlägg under april 2011

Av Sanna Svensson - 30 april 2011 22:51

Ja,inte jag iallafall! Har verkligen ingen lust att blogga trots att det har hänt en massa skojjsigt,och att det är typ 3000 bilder som ska upp här...men det tar jag en annan dag!

Nu ska jag nog snart gå och sova,har blivit på tok för lite sömn dom här dagrarna,och nätterna då,men det sket man väl i!

Hörs någon dag då!

Av Sanna Svensson - 25 april 2011 19:29

 

Av Sanna Svensson - 25 april 2011 18:39

   Just nu så är det för denna lilla krabat som mitt hjärta klappar för,så sjukt söt!


  

    

 

 

 

    

 


Och dom andra krabaterna som är med på bilderna är dom jag varit med idag.Vi har gosat med hundvalpen,spelat kort,pratat,skrattat och ätit våfflor.Och allt detta på en filt på gräsmattan- så najs!

Efter att ha settat på den filten i ett antal timmar så satte jag mig på den vanliga platsen-Saras pakethållare. Och det var inte något jag längtat efter precis,så jäkla ont i rumpan som har! Men var ändå ganska mysigt att sitta och gosa lite med tjejen min!

Och förresten,nån mer än jag som tycker att Saras öga har ett eget liv!?


Ha det kanoners,så hörs vi sen!


Av Sanna Svensson - 24 april 2011 20:51

Ja,jag är då tveksam på vad det är för lov vi har nu,,är ju så himla härligt väder ute,och då kan man ju liksom inte sitta inne hela dagarna så jag har varit ute och levt livet ihelgen. så najs

I torsdags minns jag knappt vad jag gjorde,men var nog inget speciellt iallafall.Njöt av att vara ledig typ.

På fredagen tog jag mitt pick och pack och drog till Sara.Och vad gjorde vi då? Ja,vi stekte en hel del innan vi drog ut på en brorunda där vi såg skymten av killen som fått som flesta att brista ut i asgarv under veckan- Woupio!

Sen fortsatte vi våran tur över vägen där vi till Statiol där vi träffade lite härligt folk! Pratade en stund med dom innan vi begav oss för att hämta cykel och lite annat grejs innan vi gick och köpte en massa onyttigt.Drog sedan hem igen för att sitta på en filt,steka,äta godis och prata,samtidigt som man kollar på en föreställing utan dess like som utspelade sig på andra sidan vägen!

Resten av kvällen tillbringade jag på en pakethållare,eller på sadeln.Först fram och tillbaka till Nilsvallen,och sen ända bort till Dammen. jag säger ett ord. aj.

Och på natten roade vi oss med att kolla på 5 filmer,och hör och häpna men jag har sett Twilight.Applåder till mig,tack!


Lördagen bestod av stek,stek,bad,stek och stek.

Började med att ligga på gräsmassan och sola,sen drog vi till badhuset och badade i 20 min,la oss i solstolar och vart kvar där i timmar,betedde oss som 3-åringar i vattnet,gick upp,åt glass och tillsist cykla vi hem.

När vi låg i varsin solstol i bikini med en klarblå himmel och en stekande sol ovanför oss så kom vi på att vi skulle inte vilja vara någon annanstans i hela världen än just i Sveg.Inte ens en tur till Thailand var så himla lockande då.

Löööv tooo Storsveg!  


Efter typ 30 min hemma hos Sara drog jag till HännäBänänä och där vart det lite mat innan vi drog ut på Sveg,dock bara en stund för att sen inse att batteriet i Hännäs telefon var slut.

Efter att vi laddat den så cyklade vi kanske brorundan,minns inte riktigt,för att sen äta glass och prata och garva en massa. Och även då kom ämnet om hur fint Sveg är nu upp.Man blir ju typ kär.Speciellt i Mankellbron.Jag och Hännä är helt frälst i den.

Sen fick vi besked om att vi skulle kolla på film så vi cykla hem och klädde på oss lite mer innan vi cyklade upp till Samuel där det somsagt vart film,men även en massa skratt och prat.Riktigt mysigt!

Sen cyklade vi i den härliga natten ner till kyrkan och där var det också mysigt,dock lite för mysigt för jag somna till ett tag tror jag...ops!

Sen tog vi återigen cyklarna för att dra hem till sängen och sova,men innan dess vart det lite prat och kort.


Söndag: Vaknade vid 10 och åt lite frukost och spela lite kort innan det vart hämtning av mammsen.Drog hem,drog av mig kläderna,drog på mig bikinin och drog fram en solstol.Där satt jag resten av dagen.


en sammanfattnig av min start på lovet: det har varit fint väder,brännan är pågång,jag har otroligt ont i rumpan,jag har världens bästa vänner,och jag är lycklig. så inåthelvete lycklig.


 

Av Sanna Svensson - 22 april 2011 08:07

Det är ju nå sjukt vilka sovvanor jag fått,somnade vid 23 igår och vaknade strax efter 7...suck! Får väl sitta här och fördriva tiden tills jag ska ner på Sveg någongång snart hoppas jag!

Och det ser ju ut att bli en kanon fin dag också,om inte vädergudarna har nått imot mig vill säga.


 


ger tummen upp för dagen och säger som Amanda skulle ha sagt- 4 av 5 toasters!

Av Sanna Svensson - 21 april 2011 19:28

Och det kom inte en dag försent,hade nästan avlidit om vi skulle ha gått fredagen också.

Dagen har väl varit som alla andra dagar- kung!

Började med en lite dejt med Onischi,alltid mysigt.Vart dock en hel del skratt från min och Kärins sida,och resten av klassen också förstås!

Sen vart det typ svenskaprov och det gick väl bra,hoppas jag.

Och på matten fick vi reda på provet och det gick bra. pust!

Och sen var det dags för idrott,dagens bästa lektion!

Och vi tre,vi bjöd nog på några riktiga sevärdheter:

*Jennie hjulade-Nils dog.

*Jag hjulade-dom som såg garva tills tårarna kom.

*Jag ramlade ner från en plint-Nils garva så han var tvungen att lägga sig.(jag med)

*Jennie hjulade,och ramlade-dom flesta dog.

*Jag klättrade i rep-Nils mobbade mig.

*Och Kärin avslutade med att ramla rätt in i en plint-alla dog,Kärin fick ont.


 

  

Och sista lektionen var det dags för so,sista gången på länge innan vi får träffa Wiklund igen nu...jobbigt...

Fick iallafall reda på provet och det såg bra ut!(y)


Och sen var det liksom påsklov! Wiiie!


Kvällen har varit riktigt slapp och härlig,har ätit godmat med broder och mor min.Göttans


 


Och ikväll ska jag bara chilla tror jag,och sen lär det nog bli en tidig kväll för i helgen lär det nog inte bli så mycket sömn!(y)


Hörs hej!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards