sannaveronicasvensson

Alla inlägg under november 2012

Av Sanna Svensson - 16 november 2012 12:56

Sista skoldagen på två veckor,kändes lite vemodigt. Kommer sakna mina fina klasskompisar mycket alltså. Men ska bli så skönt att komma iväg också.

Dagen har iallafall gått bra,inga speciella lektioner och dom var ganska chilla. 

Dock fick jag med mig en massa läxböcker alltså, helt sjukt. Har typ fortfarande ont i armen efter att ha burit hem dom. illa.


Nu kollar jag på Beck men ska snart ta tag i mitt liv och packa i ordning det sista och kolla så att allt är med. 

Hörs innan vi drar!


 


Av Sanna Svensson - 12 november 2012 18:43

Uschusch vad jag vill gå i 9:an nu istället känner jag. Har typ huuuur mycket som helst som ska göras,och vara klart hur snart som helst...buhu vill inte. Engelska,franska och eget arbete står mig upp i halsen nu alltså. Vill bara krypa under täcket och låtsas som att jag inte går i skolan ända tills på lördag. Eller måste ju umgås med bror nu också,åh kommer sakna han o mamma. Och klassen å då.


Ikväll har jag hunnit med massa känns det som, och det känns gött som fan. Varit på sjukan,apoteket,pratat med läkare,fixat klipptid,pluggat,ska duscha och sen ska jag å Marcus kanske kolla igenom lite grann hur mycket som ska med. Värd och skön dag!

Hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards