sannaveronicasvensson

Alla inlägg under december 2016

Av Sanna Svensson - 30 december 2016 09:46

Efter för många nätter i en för mjuk säng och efter många veckors väntan på en ny så är den äntligen här. Och det var SÅ skönt att sova i den inatt. Rena himmelriket!

Av Sanna Svensson - 30 december 2016 09:43

Här är bara ett litet urplock av allting jag fick under julen. Jag är lyckligt lottad som har fått umgås med alla mina fina och att jag dessutom har fått massa bra presenter.

Av Sanna Svensson - 27 december 2016 22:14

En ny säng som snart anländer var det ja. Hoppas att det blir bra när den väl kommer. Nu känns som som att vi är tillbaka på ruta ett när det gäller att skapa ordning i vår lägenhet.

Av Sanna Svensson - 26 december 2016 21:40

Efter några fantastiska dagar i Mora och Sveg är jag tillbaka till Västerås. Det har hunnits med mycket på de här dagarna, tre jular, träffat massa nära och kära samt en utgång som inte blev en utgång.

Ikväll har jag och Marcus packat upp lite julklappar. Nu ska vi slå oss ner i soffan med popcorn och NCIS. Sen blir det nog en tidig kväll. Det tar hårt på krafterna att fira jul. Tack alla fina för dessa dagar. Ni är bäst!

Av Sanna Svensson - 23 december 2016 23:49

Bästa dagen på hela året.

Av Sanna Svensson - 20 december 2016 06:34

Tänk att det snart är julafton. Det har gått så himla fort, både hösten och vintern. Och december har bara försvunnit i en rasande fart. Som vanligt har jag och Marcus hunnit med långt ifrån allt det som vi skulle velat göra vid den här tiden. Det blir lätt så när man flyttar, får nya jobb och nya rutiner. Sen kan man säga att vissa dagar går vi om varandra helt.

Som idag då jag jobbar 7-16 och han 16-23. Och när han kommer hem så ligger jag mest troligt redan i sängen. Vi får helt enkelt ta igen den tiden någon annan gång.

Snart ska jag iallafall få träffa lilleman. Som jag längtar!

Av Sanna Svensson - 18 december 2016 23:06

När Marcus kommer hem väntar nybakade kakor på honom. När jag kommer hem har han strykit och satt och gardiner. Vilket dreamteam vi är.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards