sannaveronicasvensson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sanna Svensson - 30 oktober 2010 14:34

Så otroligt skönt att det är höstlov...pust* har ju varit mycket prov och jobb senaste veckorna+tidiga dagar och sena kväll,alldedess för sena egentligen!Menmen!;) nu när det är lov ska jag passa på att soooova!Mycket och länge....ZzZzZz!

Men till gårdagen!

Då det äntligen var dags för höstrocken!(y)

Efter skolan vart det hem till Sara och där vart det en massa fixning och mat innan vi åkte iväg till skalet.

Kvällen där orkar jag inte riktigt skriva om men det var under min(och många andras)förväntningar,men hade dock väldigt roligt iallafall!

Kom hem igen vid 02.20 efter att ha lyssnat på Hackarna,och gud så bra dom är!;o


Men nu kom pappa och sa att det är äppelpaj som gäller,fortsätter sen!

Av Sanna Svensson - 28 oktober 2010 16:36

Har haft ett väldigt långt blogguppehåll har jag märkt!Kan ju knappast skylla på att tiden inte har funnits dom senaste dagarna,men lusten och framförallt orken har varit som bortblåst!

Har ju åkt på en rejäl inflamation i magsäcken....sådär lagom kul att ligga och vrida sig i smärtor efter att ha druckit en klunk vätskeersättning....fy tusan,men som tur är så är det ju inte så mycket jobb nu sista veckan!

Har varit hemma tisdag-torsdag men nu får det vara nog med sjukstuga här uppe i skogen,så imon ska jag till skolan,om inte jag får nå anfall ikväll-gillas!(y)

Och efter skolan imon så blir det hämta mitt band till Höstrocken(annars jäklar) och sen hem till saknade Sara och där blir det putsning som gäller!Jag ska hinna fixa mig på drygt 2h....hur ska detta gå!?;O sen blir det skalet som gäller(om allt går som det ska vill säga).Jaja blir väl som det blir!


Sen ska det ju bestämmas vilka kläder man ska ha imon också....men blir roligtvis en svart klänning+svarta tights+ kanske vit jeansjacka!Dock kommer jag säkert att frysa ihjäl menmen!


Men nu ska jag nog packa tills imon och resten av helgen+början av nästa vecka då jag kommer att finnas i Mora.


Ge mig sommar,sol och sena kvällar tillbaka!

                                             

tänkte bara lägga upp den för att visa allt mitt smink(:OOO) och hur otroligt fula och framförallt kort mina ögonbryn var!!Fy tusan!

 

Men nu ska jag upp och packa lite grann,har redan sagt det men nu menar jag det också!;)


Kyss`n

Av Sanna Svensson - 23 oktober 2010 19:45

.....vilken dag det har varit...ena stunden har jag varit sjukt pepp på att spela,i nästa påväg ut genom dörren,1 timme senare höll jag på att svimma kändes det som och sen sista timmen har jag skratta,skrattat och skrattat!

Fy fan vilken jäkla tokmatch....eller vilka motståndare....har aldrig skrattat så mycket tror jag!Grymmmmmmt kul!

Men nu ska jag gå och duscha innan det blir sääääängen!(y)

Kyss`n

Av Sanna Svensson - 22 oktober 2010 18:21

Vart ett väldigt kort inlägg igår som ni kanske såg!

Träningen igår...ja...vad ska man säga!Ha jag vet inte hur det kommer gå men det ska allafall bli sjukt kul att spela en helg helg!(y) fast att jag kommer få träningsverk så jag knappt kan gå kan ni ju skriva upp!Men har laddat upp förrådet med alvedon(som Filip sa) och en massa "energikickar" !Ska hur som helst blir grymt kul!(y)

Har ju inte blivt så mycket bloggning och det händer så mycket varje dag så jag kommer knappt ihåg hälften när jag går och lägger mig men en dag jag sent kommer att glömma är den här dagen:


  

Jag hjärtat er!  


Denna dag har gått i en rasande fart,alla lektioner!

Mentor:"expriment" med glosor och musik

So:Reedovisning

Lunch

No:Eget arbete

Franska:Jobb....

Engelska:Prov!

Matte:Jobb.....


Men va damp jag och Sara fick på Joel idag på No:n för han drog ut "strömsladden" hela tiden!Grymt störande!Och Sara var grymt stötande....vart nästan lite pinsamt ju.....(Sara,du måste ju ta de lite lugnt!)

Nu på eftermiddagen har jag bara tagit det lungt...och det kan behövas efter denna vecka,och den kommande helgen!


Vad kvällen erbjuder kan jag nog svara på nu- Massor med slappnig och ska äntligen få träffa en av mina gummsor!



Kyyss`n

Av Sanna Svensson - 21 oktober 2010 18:41

den har bara bestått av skola,prov,läxor och en massa underbar träning!(y)

Jag tycker att vi har fått sjukt mycket läxor nu....inte bra...engelskaprov imon,och det är mest grammatik.Hur ska detta gå!?

Sen har jag tränat i stort sett varje kväll-det gillas!(y) tills i helgen då det blir matchmatchmatch!Bara att hoppas på det bästa!


Men nu blir det ännu lite mer träning!(y)



Kyss`n

Av Sanna Svensson - 17 oktober 2010 20:33

....efter den här dagen,så sjukt mycket alltså!

Jag kommer fortfarande ihåg dagen jag sa:

-Men guuud!Det är ju typ ett halvår tills jag får spela curling igen...hur ska jag stå ut!?

Men nu har den dagen kommit...ojojoj....vilken underbar dag!:"D

Sen har jag ju skrattat så jag typ har grinat,eller mascaran har allfall varit lite här och var!:P Haha vilka stjärnor det finns alltså!


Dagen började med en härlig sovmorgon innan det vart putsning och fixning och sen åkte jag och mamma ner till hallen och guuud va seg mamma var då.....:

-Har du sett att man kan åka där?

-Vänta lite då....

-Ska jag byta låt?

-Äsch,vi skulle ha åkt "genvägen" över Härdal!

Sen när vi kom fram så typ slängde jag upp dörren och rusa in!

Och jag o Mandur fick nå spunkfel,vi bara log och skratta hela tiden!

Sen så gick väl inte träningen så jäkla bra men vad gör det!?

Fast jag måste verkligen fixa riktiga curling grejer för byxorna skar in i ljumsken och skorna var för trånga.....inte bra!

Sen lär väl träningsvärken komma imon också men då ska vi träna ännu mer så är den borta sen!Typ...xD sen en vilodag och sen träning,träning,träning och sen cup!

Men åter till dagen! Vi tränade från 12.00-17.00 med lite pauser imellan.Sen vart det lite prat innan jag tjatade till mig så jag fick spela ännu mer!Fast mamma vart väl inte så himla glad menmen!

Så vart det mat hemma hos familjen Kurki och vilken familj det är alltså!Så sjukt skön alltså.Man kan ju inte annat än bli kär i den familjen med Gabbi i spetsen!

Sen fick jag ju en väldigt försenad födelsedagspresent av Amanda-Nagelgrejer!:D tacktack!

Sen vart det ca 1h till träning innan jag fick skjuss hem av Amanda och Marcus!

Mammas smileband var väl inte jättehögt upp när jag kom hem om jag säger så.....men vafan!


Men nu ska jag gå och duscha innan blir musik,och sängen!  


"med er mår jag som bäst,tro aldrig något annat"

Av Sanna Svensson - 16 oktober 2010 22:04

Igår var det en riktig superduperkväll hemma hos Sara(som äntligen fyllde fjotis) med dom bästa tjejerna!Vart en massa skratt,prat och tok!

Och en av mina presenter var bäst tyckte jag-en osthyvel!:D för er som inte fattar vad som är så bra med det så att Sara kallas för "osthyveln"!;D

Orkar inte lägga upp några bilder på bloggen men det ligger ute bilder på facebook och på bloggar!

Men måste lägga upp en bild på födelsedagsbarnet!

  


Grattis på födelsedagen älskade tokunge! Hoppas du haft en superbra dag!

Kärlek till dig!

Och en sån bild får man faktiskt räkna med!


Och imon blir det äntligen ispremiär för min del!Längtar som en tok!:D


Men nu ska jag koncentrera mig på tredje Beck-filmen för idag!


Kyss`n

<3

Av Sanna Svensson - 12 oktober 2010 21:33

 

"kommer att tänka på dig imorgon,som jag lovat att jag ska göra"

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards