sannaveronicasvensson

Alla inlägg under januari 2017

Av Sanna Svensson - 30 januari 2017 18:43

Arg. Chockad. Ledsen. Förtvivlad. Målmedveten. Tacksam. Hjälplös. Paff. Förvånad. Ställd. Nyfiken. Less. Beskyddande. Oförstående. Uppgiven. Vansinnig. Arbetsskadad. Beslutsam. Irriterad. 


Det är många känslor som dyker upp efter det som hände igår. De allra flesta handlar om hur förvånad jag är över hur något som detta kan hända. Hur kan det gå så fel? Vad är det som gör att något går så fel? Jag har svårt att förstå och ännu svårare att acceptera faktumet att detta har hänt. 



Av Sanna Svensson - 28 januari 2017 11:06


- En dos av detta skulle inte sitta fel!

Av Sanna Svensson - 28 januari 2017 08:30

Godmorgon!
Nu när det är helg så börjar jag jobba, lite bakvänt sådär. Jag jobbar mellan 9-18 idag och jag hoppas att dagen försvinner iväg.

Ikväll ska jag och Marcus städa lägenheten. Hej pensionärer!

Av Sanna Svensson - 27 januari 2017 22:23

Vad mycket man hinner med på några lediga dagar. Nyklippt och nyfärgad.


Ny matta till vardagsrummet.


Och ett nytt köksbord som kommer hem till oss någongång framöver. Det händer någonting hela tiden hos oss!

Av Sanna Svensson - 25 januari 2017 05:46

Efter på tok för lite sömn så kommer det troligtvis bli kämpigt att hålla fokus idag. Tur att jag bara jobbar till 15:30. Efter det vet jag en som kommer däcka i sängen för en powernap. Tur att jag är ledig imorgon. Och på fredag.


- Det blev inte direkt en sån här drömmig frukost imorse, men vem vet, kanske imorgon.

Av Sanna Svensson - 22 januari 2017 23:09

Nu var den här helgen slut. Fort som bara den gick det.

Under helgen har vi gått promenader, lunchat och handlat. Och sakerna som vi har handlat har gjort att vi har kunnat strukturerat upp vårt förråd. Eller ja, kläderna som jag köpte kanske inte hjälper till med det, haha.

Nu ska jag duscha och sen lägga mig i vår underbara säng för att snart kunna välkomna måndagen och en ny vecka!


- En solig bild från en solig promenad.

Av Sanna Svensson - 19 januari 2017 13:38

I skrivande stund har jag lunchrast på jobbet. Idag jobbar jag mellan 9-18 och imorgon slutar jag 15 inför ledig helg, vilket ska bli så skönt. Dagen har hittills rullat på bra och nu är det inte alltför länge kvar tills jag slutar.

Ihelgen ska vi mest stöka på i lägenheten och ta det lugnt. Njuta av att vara ledig typ! Det ska inte bli helt fel.

Av Sanna Svensson - 17 januari 2017 17:45

Hejsan!
Man skulle kunna tro att jag har ett väldigt upptaget liv. Så är dock inte. Snarare tvärtom. Jag har varit sjuk och därmed varit hemma från jobbet in två dagar... Inte alls speciellt roligt. Idag provade jag att jobba och det verkar hittills fungera, vilket känns bra. Idag kör jah ett kvällspass mellan 13-22, så nu är det inte alltför många timmar kvar iallafall, haha.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards