sannaveronicasvensson

Alla inlägg under december 2022

Av Sanna Svensson - 14 december 2022 21:59

Nu var det längesen. Igen. Men såhär lång paus har jag nog inte haft på bra länge. Livet, jobbet, december och allting kom emellan och tiden eller ens tanken på att blogga har inte funnits.

Men vi gör ett försök att publicera att inlägg nu. Det har hänt mycket sen sist och hade jag inte tagit kort hade jag väl inte ens kommit ihåg hälften. Sist jag bloggade var iallafall farsdag, så en månad sen. Vi kollar igenom kamerarullen vad som hänt sen sist:

En ny cooling har flyttat in hos oss. Han tog sin tid att göra men nu står han i Lego-hallen.


Vi har haft besök av Alicia och hennes föräldrar. Det var på tok för längesen vi sågs så därför var det otroligt mysigt att ha dom hos oss en helg.


Jag har varit till Östersund och jobbat, AW:at och bott på hotell. Mysigt värre. Det blev ingen bild från kvällen utan bara en från när jag väntade på bussen dit.


December och julmyset har flyttat in.


Det har tränats och spelats curling. Marcus päron är med i ett lag, och både jag och Marcus har blivit typ reserver. Så det har spelats en del curling. Så kul!


Julkonset med Magnus Carlsson. Bästa Carlsson. Mammas födelsedagspresent. Världens mysigaste kväll.


Bakarförmiddag och kransbindningseftermiddag.


Några myskvällar har det allt blivit också.


Och den här veckan har det blivit mycket bilåkning. I måndag tur och retur till Strömsund för att överraska en kollega som överger oss. Mycket roligt och kul att se ett annat kontor för en dag. Och igår blev det Östersund för att damma av många förhör, och sen Svensta. Idag jobbade jag hemma vilket var så skönt eftersom det är dags för Svensta igen imorgon..

Ja men typ så. Mer eller mindre.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards