sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Sanna Svensson - 18 mars 2011 19:00

Diggar rubriken!

Skoldagen har varit riktigt kung tycker jag,trots att det är fredag liksom!

Många lektioner,men roliga lektioner! Och antagligen är det för att jag inte varit seriös för 5 öre,och sen har alla drygat med mig,speciellt mina kära vänner Böörk,Josef och Joel som kittlar mig jämt och ständigt,samtidigt som dom mobbar ihjäl mig för mina ljud jag gör då...inte okej! fast garvar en hel del själv också måste jag ju erkänna! Sen vart det ju lite kramkalas med Josef också,alltid mysigt!


  


Sen fick ju handen en omgång också!

Och igår fick jag en impuls och klippte av lillfingernageln och satte dit snygga lösnaglar istället,syns dock inte så bra!


Hade ett härligt fysikprov idag också,och det gick bättre än förväntat,eller ja,det kändes bra iallafall!

Väntar med spänning tills på tisdag då reslutatet kommer!


Nu sitter jag hemma hos pappsen min,grymt skönt att komma till han,har saknat han jättemycket dom här veckorna!Ikväll så tror jag inte att det blir så mycket,mest chill och det ska bli riktigt skönt det med!


  

Och sen en bild på några av dom härligaste killarna i 8:an!


Dagens:


Jag,Karin och Elin sitter i cafèterian.

(karin) -Fan! Brynäs åkte ur slutspelet igår...!

(elin) -Haha synd för dom!

3 sek går...

(elin) -Oj juste,jag är ju själv Brynäsare!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards