sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Sanna Svensson - 26 augusti 2012 21:22

Sitter och kollar film men ska väl snart sova kanske...uvva va konstigt det känns att behöva gå upp till något. Som tur har vi sovmorgon till 10,innan vi ska va på skolan. tänk om vi hade börjat 08.30 :o

Ska försöka komma i säng någolunda tidigt ikväll så jag inte är dödare än nödvänigt imon.

Kommer dock bli kul att se alla..eller ja,många imon. Vissa har man ju inte sett på år och dag. Men att inte gå tillbaka till den vanliga klassen kommer kännas hur fel som helst...saknar ju klassen!


       


Och några söta bilder från dagen då vi fick sommarlov. 

Hörs,om jag överlever morgondagen..haha.

Av Sanna Svensson - 26 augusti 2012 14:54

Tänk att hela sommarlovet bara är slut. Känns verkligen overkligt att jag ska börja på gymnasiet imorgon. Får bara inte in det i min hjärna. Och känns så konstigt att se bilder på folk lägenheter,sånt folk som man har umgåts med nästan varje dag i 3 år ska man inte få se på länge nu. uvva!



               


Några bilder från sommaren,som jag med största delen spenderat i Västerås och Mora,men har haft några riktigt bra veckor i Sveg också! så nu är det bara att vila upp sig och tagga inför imon!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards