sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 29 juli 2017

Av Sanna Svensson - 29 juli 2017 14:05

- Jag älskar "Solsidan". Det är min humor på pricken.

- På senaste tiden har jag blivit beroende av att spela harpan på telefonen.

- Jag har aldrig ätit ostron, pölsa eller surströmming.

- Trots att jag både bott i Dalarna och Härjedalen så pratar jag varken dalmål eller norrländska, förutom enstaka ord. Tyvärr!

- Jag är oroligt barnslig. Dunken - ja tack! Leka krig -fine! Jag går hellre iväg med barnen än sitter vid ett stelt vuxenbord.

- Jag lyssnar på all musik, förutom opera och "skrikhårdrock".

- Jag älskar att spela fotboll, men hatar att kolla på herrfotboll på TV. Damfotboll är okej. In real life är båda superkul att titta på!

Av Sanna Svensson - 29 juli 2017 13:54

Om några få minuter har jag avverkat mitt sista PKC-pass på fyra hela veckor. Såå skönt. Och lite overkligt. Imorgon kör jag ett annat pass men sen är det banne mig semester.

Idag kommer jag och Marcus hem typ samtidigt, kors i taket. Eftersom det blev en tidig morgon så ska vi tupplura lite innan vi tar tag i eftermiddagen och kvällen. Vädret verkar vara helt okej, så en promenad på fältet hade kanske varit något. ;)

Hoppas ni har en trevlig helg!

Av Sanna Svensson - 29 juli 2017 09:00

Om jag längtar efter semester med honom? JAA!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards