sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 27 april 2018

Av Sanna Svensson - 27 april 2018 23:04

Regnet höll nästan sig undan, så jag körde ett benpass på fältet. Jag gick, sprang och gjorde övningar. Sjukt jobbigt, men gött när det är klart.

Det som var mindre kul var att min träningskompis, även kallad Keaton, valde att rulla sig i... något väldigt illaluktande. Jag vet inte vem som var minst nöjd när det blev duschen för honom, jag eller han.

Nu sitter jag och väntar på att Marcus ska sluta jobbet. Hemma väntar ett bad, Pringels och kanske en film.


- tur att han är skapligt söt iallafall <3

Av Sanna Svensson - 27 april 2018 17:18

Tre nattpass är gjorda och idag har jag min första helt lediga dag. Den första av fyra. Så underbart.

Dagen har hittills gått i ett. Tvättning, lunch, lämnat i Marcus cykel, hämtat paket är det vi roade oss med på förmiddagen. Klockan 16 var det dags för Marcus att jobba ett kvällspass, innan han också blir ledig.

Jag har nu passat på sitta på balkongen lite tillsammans med en festis. Det har varit helt skevt väder idag. Ena stunden är det regn och kallt, i nästa sol och varmt. Man hänger inte riktigt med.

Min kväll kommer bestå av att städa lite, kanske vika tvätten och troligen någon typ av träning. Jag hoppas att det inte blir nå mer regn nu, så att jag kan sticka ut på fältet.

Puss o hej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards