sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 8 mars 2020

Av Sanna Svensson - 8 mars 2020 22:52

Vilken skön helg det här har varit. Tipptopp! Den började i fredags med att jag stämplade ut tidigt och tog en promenad. Jag hoppade in till mamma och junior en sväng innan jag knatade hem. Marcus slutade vid 20 och då käkade vi lite plock.

På lördagen sov vi ut och pysslade sen på hemma. Vid 14-tiden kom mamma och junior på fika för att uppvakta att Marcus fyllt år. Efter fikat tog vi en härlig promenad i solen.

På kvällen åkte vi till Flottaren i Härjeåsjön. Där hade vi middagsdejt med Karin och Jens. Utöver en god plockbricka så bjöds det på livemusik och quiz, och mycket skratt.


Lördagskvällen blev sen så idag vaknade jag vid 9:30. Jag blev upp och en stund senare åkte jag hem till junior för att vara lite barnvakt. Han hade klipptid och sen fikade vi hemma hos oss.

Han och mamma åkte hem samtidigt som jag körde Marcus till jobbet. När han jobbade slumrade jag till på soffan och sen plockade jag lite hemma. Efter han kom hem har vi ätit macka till middag och kollat på NCIS. Nu ska vi sussa i vår sköna, sköna säng.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards