sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Sanna Svensson - 29 november 2011 17:30

Tjatja bloggen!

Olyckligtvis så är jag lika trött idag som igår...suck. Haha vart när jag vaknade igår så kom jag inte ens ihåg hur jag tog mig från soffan uppe till sängen. Då äre illa alltså.


Vaknade i morse och var helt död. Övertygad om att klockan gick fel. Drog till skolan och hade som vanligt en riktigt kuuung dag. Speciellt gympan då vi hade vikare och skulle köra fys+avslappning. Spåra såklart ur....jag och Jennie låg tillslut och garva så vi hade ont i magen. Och kung på övningarna var vi såklart också. lätt!


Var kvar en stund på skolan och dryga innan jag knatade hem och åt och spelade gitarr. Och vad jag fattade det som så finns min nya gitarr i Sveg,och den är förhoppningsvis i mina händer imorgon. Jag dör literå.


Ikväll så vettefan vad som händer liksom. Lär bara bli att slappa framför en film med chirre och dirre. Och det klagar ju inte jag över precis. Sen måste jag nog städa rummet för det ser du ut som ett bombnedslag. Orka inte precis ta tag i det i helgen. men nu har jag väl inget att skylla på precis....har typ inga läxor eller nånting och det är ju gaaatt!


Men nu har jag suttir här på tok för länge...Hörs!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards