sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Sanna Svensson - 16 maj 2011 19:37

Förutom att ha gått och varit damplycklig så har jag ju varrit i skolan idag också.

En helt vanlig dag,finns något speciellt att berätta tror jag.Lite prov,lite jobb,lite chill och mycket garv.Dock så var Sara ovanligt mesig idag.

Även dagens kommentar kom från henne:

-Jag funderar på att färga lugg...

Själv tycker att det låter som en toppen idè!


Men nu ska jag nog kanske plugga lite och sedan duscha.


Hörs!


ge mig party någon!


Av Sanna Svensson - 16 maj 2011 16:36

Och det är just det jag gör efter denna dag,så sjukt lycklig!


När jag blir stor ska jag gifta mig med han,även om han vill eller inte,den saken är klar! Är nog bland det snyggaste jag sett alltså....


 

Men dock så kan det ju ta ett tag till det blir bröllop så klickade precis hem en "liten" dejt med han i sommar! Förjäkla lycklig tjej alltså! Eller ja,tjejer!

För jag åker inte och kollar på The Baseballs utan min Amanda Kurki,det kan ni skriva upp!

Vi kör på en repris från förra året. Och jag har knappast varit lyckligare alltså.


     


Kär och galen.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards