sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Sanna Svensson - 10 juli 2011 19:30

*Tanken av att det är sista året med min älskade klass.

 

Sen vet jag faktiskt inget mer,och det var ju tur det.


 

Av Sanna Svensson - 10 juli 2011 15:17

Gud så trött jag är,men ack så roligt jag haft! Dock så är jag väldigt skepptisk om jag hade orkat med en dag,är totalt slut idag alltså.Men det var det värt,helt klart.

Vid ungeför samma tid som iförgår drog jag och Malin ner på Sveg,för att knata runt lite innan vi slog ner våra goa rumpor på bänkarna på Ica för att sitta där en stund innan vi gick mot ön.Påväg dit mötte vi lite härligt folk som vi snacka lite med.

Sen fortsatte vi mot ön,och där var det ganska dött.Satt där ett tag innan vi beslutade oss för att gå till Statiol fram och tillbaka.Till Statiol kom vi aldrig,utan vi träffade en massa lustigt folk som vi tillbringade en timme kanske.

När denna låt drogs upp på högsta volym samtidigt som man satt i en bil med grymt kul folk,och chaffören tryckte gasen i botten...vilken jäkla känsla!

http://www.youtube.com/watch?v=lQlIhraqL7o


Sen släppte folket av oss vi ön och vi gick in för andra gången,och då hade folkmängden tilltagit,så då var det,oftast iallafall,ganska bra ös inne på discot.Och riktigt roligt hade jag där inne alltså! Gud så jag dansa,gud vilket härligt folk det var som var där,gud va flummigt allt och alla var och gud vilken dålig volym det var på musiken! Det är nog en korrekt sammanfattning av natten inne på discot.

Efter discot vart det en del prat och en jäkla massa garv åt några härliga härdalingar bland annat.Knallgröna strump byxor på en 20-årig kille är ju aldrig fel liksom! Eller....? Kul var det iallafall!

Sen finns det väl inte så mycket mer att säga om kvällen,eller ja,som man kan ta upp i bloggen iallafall!

Bjussar på två bilder också.Vädigt suddiga,men hade också väldigt roligt när dom togs!

   

Det för en helg underbar helg gott folk! Längtar som en galning till härdalsyran,och jag tror att trots att den här helgen var kung,så kommer yran bli både en och två gånger bättre.Om inte tre! Den som lever får se!


Hörs!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards