sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Sanna Svensson - 21 januari 2012 21:57

Tjena snyggiiiing!

Just nu så älskar jag staden Mora. Perfekt ställe att vara på om man vill slapp av lite. Och det är just vad jag gör nu. Slappar hos pappsen min. Har tagit det lugnt,varit på stan och handlat grejer till rummet och skor ( :OOOOO ),dock så kan ni ju glömma att jag kommer slänga mina converse. Dom går med mig i graven,helt klart! Efter stan hämtade vi Andreas och åkte och åt. Hem igen en sväng och nu har jag nytt kommit hem efter att ha tillbringat några timmar hos faster. alltid mys!

Nu sitter jag och kollar på en film på Tv:en samtidigt som gäsparna avlöser varandra. illailla! Klockan är 22 och jag är död. På en lördagkväll. fml. Undrar hur länge jag kommer hålla mig vaken.


Sen har jag även bestämt mig för att göra mitt yttersta för att komma tillbaka till fotbollsplanen. Ett samtal som pappa fick idag gjorde att jag fick svaret jag klurat på länge. det måste gå!


 

kör på en söt liten arkivbild som matchade temat liksom


.

Av Sanna Svensson - 21 januari 2012 10:05

 

Av Sanna Svensson - 21 januari 2012 09:55

Godmorgon.

Vad gör jag uppe? Och det värsta är att jag redan varit vaken i typ en timme. fml.

Sitter iallafall hemma hos pappsen min. Kom dit igår på kvällskvisten då det blev äta och chill typ. Kollade även på en film,och däckade såfort den var slut.

Skoladagen var väl helt okej,allafall första lektionen då vi köra zumba på gympan. vår klass är kung på att dansa!

Även sista lektionen var brabra då vi hade vår kära Biggan på engelskan. saknar hennes lektioner!

 

Idag så visar det väl sig vad som händer...måste iallafall ner på stan för diverse inköp. Bland annat grejs till rummet mitt. Börjar ta sig nu vettni.

Men nu ska jag börja fixa till mig litterå. Hörs!


 

tillbaka till dom dagarna? ja,tack!

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards