sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 10 oktober 2016

Av Sanna Svensson - 10 oktober 2016 21:51

Efter den här kvällsmaten tror jag att jag kommer sova som en stock. Imorgon väntar en ny dag med massa nya utmaningar och information. Godnatt!

Av Sanna Svensson - 10 oktober 2016 17:16

Från att inte ha bloggat på flera år till att blogga flera gånger om dagen, inte illa!

Nu har jag pausat lite i sängen innan jag tänkte bara plocka upp lite kartonger. Jag fick med mig en del grejer ner nu som ska få sin plats. Och det gör mig så glad! För ju mer saker som packas upp och in, ju mer saker vi köper till lägenheten, alltifrån en ny soffa till en ny blomma och ju mer man får bo in sig desto mer känns det som ett hem. Mitt hem. Nästan iallafall. Den sista pusselbiten kommer inte falla på plats fören Marcus kommer ner hit.

Dagen har gått bra och väldigt fort. Vi pratade om hatbrott idag och sen medlyssning. Otroligt spännande!! Och sen fick vi sluta en timme tidigare. Jippie! Så då passade jag på att kolla, med lite hjälp, vart jag ska hoppa av bussen för att kunna möte upp dom som jag ska samåka med imorgon och framöver.

Den övriga planen för dagen är att äta middag och att handla lite smågrejer. Och stöka på här. Imorse lovade jag mig själv att ta en powernap när jag kommit hem, så vi får se hur det blir med den. På återseende!

Av Sanna Svensson - 10 oktober 2016 12:13

Av Sanna Svensson - 10 oktober 2016 07:50

Snacka om att man skulle ha uppskattat att ha fem minuter till jobbet mer än vad man gjorde.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards