sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 11 december 2016

Av Sanna Svensson - 11 december 2016 18:29

 


Ser ni han där? Han den där fina killen? Nej, inte han längst fram. Utan han som sitter i bakgrunden mellan oss. Den svarta lilla halvlurviga saken. Det är han jag pratar om. Han som är rädd för allting som stavas mörker, trappor och allting som skramlar och låter högt. Han som man kan få hjärnblödning på när han inte förstår att han inte får vara i sängen eller när han hoppar upp i soffan fast han är blöt. Men det är också han som skulle göra vad som helst för dom han håller kär och som är den lättsammaste hunden jag någonsin träffat. Sovmorgon till 12? Fine. Promenad klockan 01? Okejdå. Springa bredvid när matte får för sig att hon ska åka skidor när det är -15 grader ute? Ja, det funkar.


Det finns varken någon eller något som får mig att känna mig så trygg som du. En sprayburk med överfallsspray är ingenting värd om man jämför med dig, vår livvakt och ständiga följeslagare.    

Av Sanna Svensson - 11 december 2016 07:31

Känslan när man vaknar av att klockan ringer 05:20, man går in på snapchat och kollar folks mystory. Där ser man att Ica i Sveg hade haft julbord kvällen innan. Och att folk festade och la upp bilder tills för typ tre timmar sedan. Japp, då sved det lite extra att kliva upp. Tur att jag iallafall vaknade med världens bästa kille bredvid mig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards