sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 16 juni 2018

Av Sanna Svensson - 16 juni 2018 20:34

Hej på er alla. Har ni en bra lördag? Jag hoppas det. Det har iallafall jag haft.


Den började med att jag sov typ 11 timmar. Vi gick och la oss vid 24 ungefär. Sen typ 05 i morse så gick Marcus upp eftersom han skulle upp och jobba. Jag låg kvar, utan att ens märka att han drog. Sen ställde jag klockan vid 10, men gick inte upp förens vid 11. Så skapligt trött. Då iallafall, duschade jag och fixade mig inför en dejt med bästa Denice. Vi hade bokat att vi skulle luncha på Rose Garden, ett ställe som har typ thai/kinabuffé. Så gott. Vi satt ute och åt och snackade massa. 


Efter vi ätit gick vi på stan och handlade lite. Jag köpte tvål hem och sen en vit sommartopp. Så tjusig. Det fanns så himla mycket fint på HM, där jag köpte den. Jag skulle kunna ha handlat upp halva butiken utan problem. Sen köpte vi en god juice och åkte sedan hem till mig där hon släppte av mig. Marcus kom hem precis när vi satt där i bilen och snackade lite till. 


 

(opersonlig bild från HM, men aja)


Väl inne igen la vi oss på en gång, och vilade i typ en timme. Sen drog han i väg för att ha grillkväll med några av sina kollegor. Jag tänkte först vila lite till men tog sig sedan ut på en promenad/löptur med Keaton. Och väl hemma igen så gjorde jag lite övningar för mage och rumpa. Medan jag ändå var på språng så gick jag till Coop och köpte melon och apelsiner. För imorgon vill jag banne mig ha en riktig dröm-smoothie till frukost. Och kanske färskpressad juice. Mums. 


Efter att jag kom hem från Coop har jag ätit lite middag och sen duschat. Micrad köttfärssås med tacosås och tacochips serverades här. Haha, det kan aldrig bli för mycket taco. Nu ska jag lunka på lite innan Marcus kommer hem igen och kör mig till jobbet. Sista natten på ett tag väntar nu. Jag är typ taggad på att jobba för att jag ska kunna få gå hem någon gång och sova. 


Det var min lördag det. Puss så länge. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards