sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 17 februari 2019

Av Sanna Svensson - 17 februari 2019 19:52

Nu är vi återigen tillbaka i Västerås. Dagen har varit fullspäckad från början till slut. Den började med en morgon i Selja. Vi åt frukost, pussade mamma och lillebror (och Mino) hejdå. Sen körde vi iväg mot Garsås där bus och lek väntade. Vi var ute och slirade på gården lite först innan vi gick in. Där blev det mer lek och sen fikade vi lite tårta.

Efter någon timme åkte vi vidare mot nästa stopp, Leksand. Vi behövde fylla på vårt knäckebrödsförråd. Så vi köpte några lådor och gasade sedan vidare. Mot nästa stopp, Hedemora. Där blev det lunch på McDonald?s. Sen gasade vi vidare igen mot slutdestinationen Västerås. Där svirade istortsätt bara Marcus om innan han åkte iväg firmafest. Jag körde honom dit och sen åkte jag till gymmet. Jag var bara där en kortis, kanske 30 minuter. Jag körde lite allt möjligt innan det fick vara bra för den här gången.

Nu när jag kom hem har jag pluggat klart för den här tvåveckors perioden. Efter det gick luften ur mig. Så nu kollar jag på Solsidan under en filt. Snart ska jag springa genom duschen och sen blir det nog mer soffmys.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards