sannaveronicasvensson

Direktlänk till inlägg 16 mars 2020

Det var ett tag sen

Av Sanna Svensson - 16 mars 2020 19:21

Jag har inte haft en tanke på att blogga innan Marcus påminde mig idag. Tycker inte att jag har så fullt upp i livet, men uppenbarligen. Just i helgen så blev det lite rörigt så det kan vara därför. Planen vi hade var att vi skulle åka till Västerås för att hämta våra sista grejer. Någon ville annat så vi blev kvar i Sveg. Marcus, som varit lite seg hela veckan tempade sig på fredagen och hade lite feber. Så i dessa tider tog vi beslutet att hålla oss hemma. Det var nog bra det för jag fick också feber. Så det blev en hemma-helg. Vi skrotade på inomhus och tog några promenader.

I och med att jag hade feber senast igår så tog jag beslutet att jobba hemifrån den här veckan. När jag kan göra det känns det självklart för att försöka dra sitt strå till stacken för att undvika spridning av smitta. Så idag jobbade jag från soffan. Det funkade det med.

Efter jobbet åkte vi ut och fångade solens strålar. Vi åkte till dammen och knatade. Fantastiskt vackert.


Jag gjorde mitt bästa för att fånga det på bild men det var svårt. Det var skönt med utetid och Keaton njöt av att springa runt. När vi kom hem igen åt vi middag, det blev goda mackor idag. Samtidigt så har vi kollat på NCIS.

Just nu är jag så trött. Skulle kunna somna på stört. Så helt kry är man nog inte. Men men. Det är iallafall på bättringsvägen.

 
 
Anna

Anna

20 mars 2020 12:23

Vi har också hållit oss hemma i veckan. Haft lite hosta så vågar inte riskera något.

http://htcab.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Svensson - Lördag 11 maj 21:41


Ledig torsdag gjorde att jag kunde följa med till Stockholm som sällskapsdam. Mysigt att göra något annat en kväll. ...

Av Sanna Svensson - Tisdag 7 maj 20:22

I helgen som var var det dags igen. Vi styrde kosan mot Västerås och hade en riktig dunderhelg. Vi möttes av gröna gräsmattor och solsken. När vi kom ner lämnade vi av Altay och checkade in på hotellet där vi chillade en stund innan vi begav oss ...

Av Sanna Svensson - Måndag 29 april 12:58

Plötsligt händer det. Plötsligt kom jag på att jag skulle blogga och då gäller det att passa på. Det är ju något jag vill göra men jag glömmer helt enkelt bort det. Jag minns inte ens det senaste inlägget jag skrev men det var väl ett bra tag sen. ...

Av Sanna Svensson - Torsdag 15 feb 21:07

En solig morgon på väg till jobb på annan ort. Vi fick göra en räddningsinsats av vår bro som höll på att rasa när snön smälte. Det var längesen jag kände sån stress som när vi hörde att spikarna centimeter för centimeter drogs ut från hus...

Av Sanna Svensson - Fredag 19 jan 20:03


Och en god frukostmacka åts i solskenet långt inne, borta från kylan. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards