sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 31 januari 2020

Av Sanna Svensson - 31 januari 2020 16:56

Idag tar jag min tunga väska och kånkar den på bussen som tar mig mot Sveg. Yeeey! Äntligen! Om tre timmar är särbolivet över och ingen är gladare än jag. Möjligtvis Marcus och Keaton då.

Jag har tackat Östersund ödmjukast för dom har två veckorna jag har varit här. Jag har lärt mig mycket men framförallt fått träffa massa människor. Alla lika glada över att få tillskott av mig. Det var längesen jag kände mig så här välkommen och efterlängtad. Jag har fått ett fantastiskt första intryck av utredningsverksamheten.


Ikväll ska jag kramas så mycket med både Marcus och Keaton. Vi ska käka middag, snacka och kanske det kan bli ett glas vin till. Mycket bra. I helgen blir det till att bara komma i ordning. Sen ska vi röra lite på oss, troligen spela curling. På måndag är det jobb igen. Då ska jag njuta av att gå till jobbet. I Sveg. Det blir bra det här.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards