sannaveronicasvensson

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2021

Sundsvall

Av Sanna Svensson - 12 oktober 2021 13:13

Ett inlägg om en helt magisk helg i Sundsvall. För er som inte vet fick jag en hotellhelg där av Marcus när jag fyllde år i somras. Den blev av nu och jag har längtat och sett framemot den så mycket.

Jag hade tagit ledigt på fredagen så vi åkte tidigt hemifrån. När vi kom till hotellet började vi med en varsin behandling. Massage och ansiktsbehandling. Ni hör ju, hur lyxigt? Man kom verkligen i stämning av det.

Resten av dagen så hängde vi i spat, drack bubbel och sen vid 20 hade vi middag. En trerätters som var yummi! Vi delade på en flaska vin och bara njöt av en vacker utsikt. Tillbaka på rummet var vi megamätta så vi kollade lite Youtube innan vi slumrade.

Och rummet sen då, jo jag tackar jag. Finare rum får man leta efter. Och charkbricka hade han beställt också. Kära nån så bortskämd jag blivit.


Lördag inleddes med sovmorgon, frukostbuffé och tupplur. Vi bestämde oss för att verkligen bara ta det lugnt den här helgen. Annars när man är iväg en helg ska man göra en miljon ärenden och man springer runt som en tok och hinner knappt njuta av varken hotell eller ledighet. Så det gjorde vi i helgen - njöt!

Under eftermiddagen gick vi ut och tog lite luft och hängde sen en stund på spat igen. Provade ångbastu, vilastolar och badade och duschade. Vi åt lunch och drack en drink.

På kvällen kom Jonas och hälsade på, eftersom vi var i hans stad. Så han käkade middag med oss. Mycket trevligt. Och på kvällen efter middagen blev det TV och chips i sängen. Inte fel.

Hur många gånger man har stannat upp och njutit av utsikten? Många.


Söndag och tyvärr dags för utcheckning. Vi åkte från hotellet och kollade in Jonas lägenhet. Sen åkte vi till Birsta då, eftersom jag aldrig varit där, och spenderade några timmar och några pengar. Vi lämnade tillbaka lite grejer på IKEA, handlade nödvändigheter och onödvändigheter, jag köpte byxor och vi strosade lite.

Hemma igen var vi trötta men så nöjda med helgen. Den blev verkligen perfekt! Jag kunde inte ha haft det bättre <3 Tack igen babe, livet med dig blir aldrig tråkigt. <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Svensson - Lördag 11 maj 21:41


Ledig torsdag gjorde att jag kunde följa med till Stockholm som sällskapsdam. Mysigt att göra något annat en kväll. ...

Av Sanna Svensson - Tisdag 7 maj 20:22

I helgen som var var det dags igen. Vi styrde kosan mot Västerås och hade en riktig dunderhelg. Vi möttes av gröna gräsmattor och solsken. När vi kom ner lämnade vi av Altay och checkade in på hotellet där vi chillade en stund innan vi begav oss ...

Av Sanna Svensson - Måndag 29 april 12:58

Plötsligt händer det. Plötsligt kom jag på att jag skulle blogga och då gäller det att passa på. Det är ju något jag vill göra men jag glömmer helt enkelt bort det. Jag minns inte ens det senaste inlägget jag skrev men det var väl ett bra tag sen. ...

Av Sanna Svensson - Torsdag 15 feb 21:07

En solig morgon på väg till jobb på annan ort. Vi fick göra en räddningsinsats av vår bro som höll på att rasa när snön smälte. Det var längesen jag kände sån stress som när vi hörde att spikarna centimeter för centimeter drogs ut från hus...

Av Sanna Svensson - Fredag 19 jan 20:03


Och en god frukostmacka åts i solskenet långt inne, borta från kylan. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards