sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 19 mars 2021

Av Sanna Svensson - 19 mars 2021 19:40

Det finns så mycket kloka ord i den här världen. Vissa har blivit sagda redan, vissa inte. Här har jag sparat ner några saker, djupa som roliga.

Det är tänker jag på när jag jobbar. Alla kanske inte har en trygghet i sitt liv, som jag haft turen att ha jämt. Men gör jag någon liten skillnad för en person är jag nöjd. Gammal som ung. Alla är värda att lyssna på.



Pepp!


Alla har olika förutsättningar. Alla kan inte kunna samma saker. Och tur är väl det.



Det är så mycket diskussion om att alla ska ha rätt att visa sin kropp hur mycket man vill utan att riskera att bli våldtagen, hånad osv osv. Varför är det inte lika solklart att man ska få dölja kroppen hur mycket man vill?


Det här skriver jag under på.


Ibland "hinner man inte med låten". Någon som känner igen sig?


Ja, vi gör det ju rätt bra ändå. Av allt man klarat hittills så klarar man nog lite till också.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards