sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 24 juli 2022

Av Sanna Svensson - 24 juli 2022 19:05

Tänk att imorgon, då ska jag jobba. Whaaat? Det är jag inte det minsta sugen på att göra. Jag kommer inte ens komma ihåg hur man gör.

Tur iallafall att jag haft en väldigt bra helg som jag kan leva på. I fredags bjöd vi in till fotbollskväll hos oss. Vi dukade fram dricka och fixade lite tilltugg till matchen och vid 20 började gästerna ramla in. Kvällen blev en väldigt trevlig sådan och allting blev supergott! Matchen vann tjejerna i sista sekunden vilket såklart var väldigt kul!


Det blev en sen natt eller snarare tidig morgon innan vi kom i säng..

I lördags sov vi länge, skööönt. Efter lite lunch åkte vi till Härdal för marknad. Det var ganska snabbt gjort men vi köpte iallafall några godisremmar. Vi åkte sen till Härjis där vi satt ute ett bra tag innan vi åkte och fiskade. Marcus och Amanda fick några, men jag gick bet. Vi fick iallafall en väldigt fin kväll.


Till middag blev vi bjudna på grillad lax vilket satt fint. På kvällen spelade vi kort innan vi åkte hem igen. Då hade pappa kommit och parkerat utanför oss så vi hade han som sällskap när vi vaknade dagen efter.

Idag då, har vi umgåtts med pappa några timmar innan han åkte hem. Sen dess har vi bara chillat. Legat ute på gräsmattan, läst bok, slumrat och legat ute lite till. Vi köpte mat på Knuten som vi åt på handdukarna. Det kändes helt rätt idag att bara vara.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards