sannaveronicasvensson

Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

Underbara helg!

Av Sanna Svensson - 7 maj 2011 18:50

Skoldagen var helt okej.Många lektioner,men ack så roligt jag haft!

Fick även träffa Kaine och gud så man saknar han!Snälla,ge oss han som gympalärare igen!

Kommer inte ihåg så mycket av lektionerna,förutom franskan då,gud va jag garva då alltså:

-Sanna,din mamma går där.Jag vinkade till henne,och hon vinka tillbaka.Nu är hon på taket.Och nu ramla hon ner.Båda benen och en arm gick av.Nu klättrar hon upp i flagstången,och...åh shit! Hon fick den rätt igenom kroppen,så nu måste hon klättra upp för att ta sig ner.Nu går hon till bilen och sätter sig och åker i väg till sjukhuset.

Tror jag fick med allt nu! Älska franskaklassen alltså!


Efter skolan så var jag hemma en stund innan jag umgick med systra mi.Vi chilla som vanligt,knäppte en massa bilder och kollade på film.Dock slockna båda i soffan och vi vaknade vid 2 så då intog hon sin plats bredvid mig i sängen.Mysig tjej det där.


Vaknade inte alltför sent och åt frukost framför en film som fick omdömet "äckuöl" av Malin.Efter frukosten kilade hon hem och jag hoppade in i duschen och sedan fixade mig innan vi drog ner på Sveg för att kolla på fotboll.

Ikväll blir det till att sova över hos Malin.Det utlovas en massa bilder,skratt och tok!


Fredagens:

Kaine står längst fram i klassrummet och kollar runt innan han säger:

-Gud va långa och stora ni har blivit!

(böörk)-Jadu Kaine,jag önskar jag kunde säga detsamma om dig....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Svensson - Torsdag 15 feb 21:07

En solig morgon på väg till jobb på annan ort. Vi fick göra en räddningsinsats av vår bro som höll på att rasa när snön smälte. Det var längesen jag kände sån stress som när vi hörde att spikarna centimeter för centimeter drogs ut från hus...

Av Sanna Svensson - Fredag 19 jan 20:03


Och en god frukostmacka åts i solskenet långt inne, borta från kylan. ...

Av Sanna Svensson - Måndag 15 jan 15:46

Den här helgen hann knappt börja innan den slutade kändes det som. Jag gissar att det var för att heeela lördagen spenderades i curlinghallen. Vi har ett tjejlag anmält till division 2-spel. Så i helgen var första sammandrabbningen. Det blev en inten...

Av Sanna Svensson - Måndag 8 jan 12:57

2023. Dags för årets sammanfattning av året som passerat. Eftersom jag varit så himla dålig på att blogga det här året så känns en sammanfattning absolut aktuell. 2023 har innehållit det mesta. Mellanmjölk men främst djupa dalar och höga toppar. Et...

Av Sanna Svensson - 24 december 2023 02:00


Vår jul i år blev inte som tänkt. Influensa som först slog till mot Marcus och sen mig. Det blir så ibland. Jag hoppas att ni alla får en fin jul! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards