sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Sanna Svensson - 21 juni 2011 23:00

*Jag ska ha varit på Golden Gate-bron innan jag dör.En dröm jag haft sedan barnsben.

*Tatuera mig.Dock kommer jag dö,men det sket man väl i. Då har jag iallafall gjort en sak på denna lista.

*Leka polis.Eller ja,helst jobba som en då.

*Återuppta mina skills på jetski.Bland det underbaraste jag gjort.

*Åka tillbaka till Thailand.Ett måste.

*Äga en båt.Underbara tanke.

*Äga en svart gitarr och kunna spela som en gud på den.Pappa....snälla?

*Pratat eller rört vid min älskade man,Sam.I sommar kommer jag iallafall ett steg närmare det.längtar

*Tagit dykarcertifikat.Pratat om det länge nu,men det ska ju bli av också.

*Sen leva lite "Svenssonliv" med villa,Volvo och vovve.Bara för att liksom.


Av Sanna Svensson - 21 juni 2011 22:27

Är helt dagvild nu ja alltså...suck! men vad ska man förvänta sig när man bara går och degar typ hela tiden..?

Fast ja,som ni kanske märkt på antalet inlägg idag så har jag haft lite annat än bloggen att pyssla med idag.

Har vart ner på Sveg en sväng och fixat lite grejs till rummet mitt bland annat.Och nu sitter äntligen tavlorna på plats och här är resultatet:


   

Är knäppt med iphonen så är ju inte världens bästa kvalitet tyvärr.Och det här är bara från den nyaste omgången bilder jag gjort så det saknas både fina bilder och personer här.Men får väl fylla på lite senare!

Förutom fixat det där så har jag städat lite på rummet och snackat lite med Malin.

Började även kolla på en Wallanderfilm med mammsen min,men kunde inte koncentrera mig så sket i det.Men ska väl säkert se den imon istället så det blir nog bra med den saken!

Hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards