sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Sanna Svensson - 13 juni 2011 15:03

Jahopp,då var denna resa slut då! Blev konfimerad bara sådär,dock så har jag inte fattat det än.Har inte heller fattat att det är sommarlov...i 11 veckor...vad ska jag roa mig med så länge? saknar redan klassen!


Men åter till ämnet,Konfimationen!

Vaknade på morgonen och var sådär lagom nervös,trodde det skulle bli värre men icke!

Åkte ner och gick igenom det sista innan vi gick till kyrkan för redovisning som gick bra.Sen blev det paus på typ 1,5 h innan det blev dags för själva konfimationen.Den gick också kanon,och mycket snabbare än jag trodde tack och lov! När vi kom ut ur kyrkan så började alla sjunga " För vi har blivit konfimerade,för vi har blivit konfimerade,för vi har blivit konfimerade! Fy fan va vi är bra!" Efter den oväntade sången samlades alla i en ring och vi gjorde vår "Kram" innan fotograferingen.

När alla blixtrar slocknat blev det för min del mat och fika på församlingshemmet med släkt och vänner,och där fick jag även fina presenter.Tack

En härlig dag att minnas!


  

älskade konfagäng!

Och första riktiga dagen på sommarlovet har hittlis tingbringats med Malin,inte helt fel! Vi har mest chillat och sovit,det får man faktiskt göra en dag som denna! Men snart bär det ut i det underbara vädret för en fotografering,resultatet visas antagligen senare!


Hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards