sannaveronicasvensson

Alla inlägg under februari 2013

Av Sanna Svensson - 4 februari 2013 17:23

..och det gick ju det också. Var lite drygt att sitta och snora men annars gick det bra. Kändes inte som att jag inte låg efter hypermycket,var som tur inte bara jag som varit borta. Efter skolan gick jag och var med Marcus innan han skulle jobba och sen till dagis där vi hämtade lillebror. Sen jag kom hem har vi varit ute och lekt i snön,ätit mat och tagit det lugnt. Helt okej måndagseftermiddag!

Av Sanna Svensson - 2 februari 2013 11:37

September:

-Natten till den första var vi några tjejer som hade mysmiddag.

-Vajsade till ryggen så vart soffläge en natt.

-Vänjde mig med tempot på gymnasiet.


 


Oktober:

-Var i Linköping och kollade på Gabbies valpar.

-Hade mycket prov men kände att skolan var kul.

-Darling fyllde år.

-Åkte till Mora och fick reda på att vi skulle till Thailand.


  

  


November:

-Tog det ganska lugnt med allt.

-Knäppte mycket fula bilder istället för att jobba.

-Vart depp ett tag innan resan så den blev en räddning.

-Åkte!!!


           


December:

-Kom hem från Thailand och längtade tillbaka på en gång.

-Marcus vart sjuk så var inte så mycket med han.

-Hade en underbar jul och ett underbart nyår!


   


Av Sanna Svensson - 1 februari 2013 11:46

Vaknade nästan utan feber och känner mig hundra gånger piggare än på länge,så himla underbart! 

Så idag blir det till att åka på skolan och hämta grejer så jag inte ligger mil bakom alla i allting. Trodde aldrig att jag skulle vara såhär glad över att få åka på skolan. Weho,äntligen hopp om livet igen!


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards