sannaveronicasvensson

Direktlänk till inlägg 7 september 2018

Ett litet hej

Av Sanna Svensson - 7 september 2018 17:49

Hej på er denna fina fredag. Hoppas att allt är bra och att ni är lediga i helgen, eller att ni iallafall ska göra något skojsigt. 


Jag har jobbhelg i helgen. Dessutom natt så det blir inte så jättemycket helgmys här. Vi kollade på en film idag till lunchen för att försöka ha gjort något mysigt, haha. Nu snart ska vi åka och tvätta bilen och sen ska vi väl så småningom äta middag innan jag ska iväg. Lite vilning ska väl också hinnas med. Jag vet inte hur mycket det hjälper att sova en timme innan man ska jobba natt, men jag tycker alltid att det känns skönt att veta med mig att jag har sovit en stund innan. Det känns som att man ger sig själv bättre förutsättningar. 


Annars har det inte hänt så mycket här. Både jag och Marcus är fortfarande lite slitna efter förkylningarna, så det har inte blivit så mycket gjort. Eller vi har börjat rensa och städa i förrådet, för att få någon ordning där och tillslut hoppas vi få ordning i vårt gästrum också. Men det är nog det hela. Vi har såklart också dragit vårt stå till stacken genom att ha varit och röstat. #fuckrasism


Med dom orden önskar jag er en fin helg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Svensson - Torsdag 15 feb 21:07

En solig morgon på väg till jobb på annan ort. Vi fick göra en räddningsinsats av vår bro som höll på att rasa när snön smälte. Det var längesen jag kände sån stress som när vi hörde att spikarna centimeter för centimeter drogs ut från hus...

Av Sanna Svensson - Fredag 19 jan 20:03


Och en god frukostmacka åts i solskenet långt inne, borta från kylan. ...

Av Sanna Svensson - Måndag 15 jan 15:46

Den här helgen hann knappt börja innan den slutade kändes det som. Jag gissar att det var för att heeela lördagen spenderades i curlinghallen. Vi har ett tjejlag anmält till division 2-spel. Så i helgen var första sammandrabbningen. Det blev en inten...

Av Sanna Svensson - Måndag 8 jan 12:57

2023. Dags för årets sammanfattning av året som passerat. Eftersom jag varit så himla dålig på att blogga det här året så känns en sammanfattning absolut aktuell. 2023 har innehållit det mesta. Mellanmjölk men främst djupa dalar och höga toppar. Et...

Av Sanna Svensson - 24 december 2023 02:00


Vår jul i år blev inte som tänkt. Influensa som först slog till mot Marcus och sen mig. Det blir så ibland. Jag hoppas att ni alla får en fin jul! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards