sannaveronicasvensson

Direktlänk till inlägg 4 februari 2019

Idag var en nystart

Av Sanna Svensson - 4 februari 2019 23:17

För första gången på länge så kändes det verkligen som att en måndag innebar en nystart. Idag drog projektet jag är med i igång. Imorse var det nervöst och det kommer nog kännas lite pirrigt ett par dagar till, tills man verkligen har kommit in i det.

Idag var en dag full av information. Vi proppades fulla med info om hur projektet kommer genomföras, varför och vad vi ska göra under resans gång. Sist under dagen gick vi noggrant igen systemen vi kommer att använda oss av. Klockan 16 stämplade vi ut och då var jag så trött. Luften i lokalen som satt i sista timmarna var så dålig, så huvudvärken var ett faktum.

När jag kom hem så åt vi middag tillsammans och sen slappade vi på soffan framför lite Youtube. Tillslut blev jag tröttare och tröttare, och sjukt frusen. Så jag gosade in mig under två filtar och med Marcus bakom mig. Sen somnade jag, och jag tror jag sov till och från i tre timmar, haha. Rätt mos i huvudet skulle jag tro.

Efter att jag hade vaknat till så gick vi ut på en promenad med Keaton. Och så snackade vi om allt möjligt. Livet som det ser ut nu och hur man vill att det ska se ut framöver. Når Keaton var rastad åkte vi till Hässlö och Marcus flygskola (han har börjat flyga och läsa igen). Där var vi bara en snabbis, men jag fick iallafall se hur det ser ut därinne.


När vi sagt hejdå till planen åkte vi och handlade och sen körde vi hem igen. Nu har jag precis duschat och nu chillar vi lite i soffan. Jag ska snart sova, trots att det känns som att jag knappt gjort annat i eftermiddag. Imorgon väntar en ny dag med massa nytt igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Svensson - Torsdag 15 feb 21:07

En solig morgon på väg till jobb på annan ort. Vi fick göra en räddningsinsats av vår bro som höll på att rasa när snön smälte. Det var längesen jag kände sån stress som när vi hörde att spikarna centimeter för centimeter drogs ut från hus...

Av Sanna Svensson - Fredag 19 jan 20:03


Och en god frukostmacka åts i solskenet långt inne, borta från kylan. ...

Av Sanna Svensson - Måndag 15 jan 15:46

Den här helgen hann knappt börja innan den slutade kändes det som. Jag gissar att det var för att heeela lördagen spenderades i curlinghallen. Vi har ett tjejlag anmält till division 2-spel. Så i helgen var första sammandrabbningen. Det blev en inten...

Av Sanna Svensson - Måndag 8 jan 12:57

2023. Dags för årets sammanfattning av året som passerat. Eftersom jag varit så himla dålig på att blogga det här året så känns en sammanfattning absolut aktuell. 2023 har innehållit det mesta. Mellanmjölk men främst djupa dalar och höga toppar. Et...

Av Sanna Svensson - 24 december 2023 02:00


Vår jul i år blev inte som tänkt. Influensa som först slog till mot Marcus och sen mig. Det blir så ibland. Jag hoppas att ni alla får en fin jul! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards