sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 9 mars 2019

Av Sanna Svensson - 9 mars 2019 15:06

Idag är det också en speciell dag. Idag är det sju år sen det blev han och jag. Och sen den dagen har vi hängt ihop. I med och motgångar. Ifrån varandra och så nära ihop man bara kan vara. Jag älskar den här killen så mycket. Tänk att vi har varit tillsammans i nästan en tredjedel av mitt liv. Det är helt galet.

Idag kommer vi inte kunna fira speciellt mycket. Han har jobbat och jag ska jobba. Vi får ta igen det någon annan dag. Eller egentligen, så spelar det ingen roll. Vi har varandra, och det är det viktigaste.

I love you! Och jag kommer skakna dig ikväll! <3

Av Sanna Svensson - 9 mars 2019 09:00

Det var det verkligen. Livet har gått i ett och bloggen har blivit lidande. Det har förvisso inte hänt något speciellt heller, men ändå.

Idag är det lördag och jag har för en stund sen vaknat. Marcus är på jobbet så jag breder ut mig rejält i sängen. Jag ska snart gå upp och äta frukost. Sen får vi se vad resten av timmarna bjuder på. En promenad om det är bättre väder än igår. Sen vet jag inte. Marcus slutar 15, och jag ska åka iväg och jobba klockan 17 så vi kommer bara hinna träffas en kortis idag. Lite trist är det. När det är lördag och allt.

Vi tog igen det igår, då lagade vi biff med bambuskott. Mums! Det var verkligen något att hänga i julgranen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards