sannaveronicasvensson

Direktlänk till inlägg 10 februari 2020

2020-02-10

Av Sanna Svensson - Måndag 10 feb 12:43

Dagarna bara rusar iväg. Ny vecka, igen. Trots att jag stormtrivs på jobbet så var det väldigt skönt att ha en ledig helg. Att bara släppa allting och vara ledig. Få sovmorgon. På lördagen uträttade vi en del ärenden och sen gick vi lilla brorundan. Vi skulle ha lagat middag men latmasken slog till så vi köpte pizza på knuten. Resten av kvällen slappade vi i soffan, kollade på film.

I söndags jobbade Marcus större delen av dagen. Jag följde med honom till flygplatsen och sen tog jag och Keaton en promenad hem därifrån. Jag hälsade på mamma en sväng, och vi spelade spel. Annars blev det mest att plocka lite i lägenheten och så spelade jag lite tv-spel. Tills Marcus kom hem fixade jag middag, kött, potatis och bea. MUMS.

Och idag är det först jobb. Sen ska vi käka middag innan vi får besök av mamma och junior som ska komma på fika. Ikväll ska jag och Karin gå på träningspass. Ska bli kul att träna men ännu roligare att träffa henne!

Erika

Torsdag 13 feb 13:29

Gäller att vårda sina lediga dagar så att man känner av att det är helg. gör man inte det så är man lika trött på jobbet på måndagen som om det vore en fredag.
Ni gjorde rätt att unna er en Pizza.
Sambon o jag ska ut på romantisk middag imorgon på den lokala italienska restaurangen.