sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 27 oktober 2020

Av Sanna Svensson - 27 oktober 2020 19:10

Hemgjord pyttipanna med väldigt, väldigt närproducerade ägg och tomater som vi plockat från krukorna på övervåningen. Man tackar, man tackar.

Av Sanna Svensson - 27 oktober 2020 12:53

Hej på er. Nu var det sådär längesen igen. Livet har varit fullt upp, både under veckan som var och under helgen. I fredags morse åkte vi flyg till Stockholm. Vi åkte dit för att hälsa på en kompis och hennes kille. Det var mysigt för det var längesen vi sågs och hade tid att prata så mycket. Det blev en del god mat och mys. Jag har inte tagit så mycket bilder utan den ända är den här från Pinchos.



 


På söndagen tog vi flyget hem. Helgen hade tagit ut sin rätt och jag slumrade till en stund på planet. När vi började sjunka mot Sveg vaknade jag till och möttes av en magisk solnedgång. Färgerna gör sig inte på bild, men jag intygar att det var så vackert. Det är som en annan värld där uppe, så lugnt och stilla. Lika som under vatten, där är det också en helt annan värld.


 


Vi åkte direkt och hämtade Keaton. Han var mer än nöjd över att få komma hem igen. Kvällen spenderade vi i soffan, vi åt grönsaker och dipp till middag, jag tog en lååång dusch och sen sussade vi. Borta bra men hemma är alltid bäst.


Nu vill jag inte flänga nå mer på ett tag. Nästa vecka måste jag dock åka bort en sväng pga jobbet. Men annars är planen att hålla sig hemma nu.  


Igår var det måndag och jobbdag. Det var en bra jobbdag. Jag och en kollega blev klar med ett ärende vi jobbat med både länge och intensivt. En stor sten föll från axlarna när det försvann från skärmen. Jag firade med cola zero och PH på TV och klappade mig mentalt på axeln. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards