sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 28 oktober 2020

Av Sanna Svensson - 28 oktober 2020 20:49

Halloj från soffan. Hur har eran onsdag varit? Min jobbonsdag har varit sådär. Den blev inte riktigt som planerat.. men men. Nya friska tag imorgon.

Efter jobbet åkte jag hem en sväng och chillade. Klockan 17 hade jag och Karin bestämt att vi skulle träna ihop på ett cirkelpass. Det var alltför längesen vi sågs och det var jättekul att träffas igen. Passet var väldigt kul, första gången jag gick på det. Sju stationer med flera övningar på varje. Det gick igenom hela kroppen och det var en hel del stretch och rörlighet också - prima för stela Sanna. Jag kände mig mycket starkare än jag trodde att jag var, och jag tog mig igenom hela passet med fokus på att göra övningarna ordentligt och inte slarva.


Träningsvärken kommer väl som ett brev på posten imorgon. Jag och Marcus ska snart ut på en kvällsprommis så den kanske gör gott för morgondagen.

Till middag gjorde vi hemgjord pizza med tacofärs och annat gott. Satt fint. Så onsdagen förutom jobbdagen blev väldigt bra.

Snart är det helg. Najs. Det tycker både jag och Keaton.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards