sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 21 maj 2020

Av Sanna Svensson - 21 maj 2020 21:01

Nu är jag hemma i Sveg igen. Jag tänkte att jag skulle sammanfatta hur mina senaste två dagar har varit. Spoiler, dom har varit SÅ bra!

Igår onsdag jobbade jag sista dagen i Östersund. Det gick i en väldig fart och jag fick mycket gjort. På lunchen gick jag och en kollega ut och käkade och hann på så vis snacka lite.

Vid 16-tiden packade jag ihop, sa hejdå och gick ut. Då kom Marcus och plockade upp mig. Vi åkte på Mio för att kolla på soffa. Men handlade vi en present och till sist åt vi på Pinchos.


Det var mysigt med en dejt med honom <3 Maten var god och drinkarna likaså. Det är typ det bästa med Pinchos, haha. Vid 20 rullade vi mot Sveg igen. Det blev lite slappning i soffan och sen sängen. Vår sköna säng.

Idag var det röd dag och då är man ledig när man har det jobbet jag har. Fortfarande lika ovant. Vi gick upp vid 08:00 och gjorde oss klara. Sen åkte vi till Mora för att fira mormor som snart fyller 80 år. Vi hade sån tur med vädret! Vi satt ute på gården i en ring typ. Så var det fika och så. Det var jättemysigt att ändå samlas allihopa. Jag tror man behöver träffa lite folk, om det går, för att inte bli galen. Det var en fin förmiddag.


Vi tackade för oss vid 13-tiden. Då brassade vi järnet till Sveg. Mätning av hus stod på schemat. Efter det åkte vi hem och slappade i soffan. Sen åkte Marcus iväg på ett ärende och jag åkte till IP för att kolla när junior hade träning. Det är en av dom sakerna jag har längtat mest efter när vi bott i Västerås, att bara göra dom här vardagliga sakerna som att kolla på juniors fotbollsträning. Jag blev ju också sugen såklart, det är ju så kul med fotboll.


När den var slut åkte jag och handlade lite middag/kvällsmat. Vi ska dippa grönsaker och äta frukt. Det var ungefär det vi var sugna på. Så snart kommer han hem och då ska vi äta och kolla ikapp det vi har missat under tiden jag varit i Östersund.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards