sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 23 maj 2020

Av Sanna Svensson - 23 maj 2020 20:00

Vilken bra fredag jag hade igår. Jag jobbade bara till lunch. Sen flexade jag ut. Vi tog en promenad, lilla brorundan. Det var skönt i solen men blåste en del.

Sen var vi hemma och slappade lite innan vi bestämde oss för att åka till Härjis för att fiska. Sagt och gjort. Och det blev en lyckad tur. Marcus fick inte mindre än två gäddor! En var så stor att han trodde att det var bottennapp. Fantastiskt kul. Men vilka monster det finns i vattnet. Uvva.


Vi blev bjudna på middag där också, så det var ju lyxigt. På åkte hem på kvällskvisten. Nöjda och glada över en utedag.

Idag tog vi sovmorgon och sen gick vi upp och käkade. Vi gick en kort sväng och sen åkte jag och handlade lite. Vid 14:30 vankades det kalas. Lillebror fyller 10 år på måndag. 10 år!! Lilla älsklingen, när blev han så stor? Det bjöds på mat och cheesecake, han fick paket och vi bara umgicks. Mackan och My var där så det var kul att träffa dom med. Vi avslutade firandet med att göra smaktest. Dyrt vs billigt.

Nu är vi hemma igen. Vi ska städa lite innan vi ska slappa i soffan framför en film. Det blir nog en ganska tidig kväll. Imorgon väntar Borlänge. Vi ska dit och kolla på kök och lite andra möbler.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards