sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 30 juni 2020

Av Sanna Svensson - 30 juni 2020 17:12

Jag gillar verkligen semester. Skulle kunna ha det betydligt oftare. Och det bästa av allt, det är bara tisdag. Min andra riktiga semesterdag. Av fyra veckor. Wohoo!

Igår gjorde jag något som är standard på sommaren. Vattenkrig med vattenballonger med lillebror och mamma. Lillebror vann, helt klart. Men det gjorde inte så mycket. Rätt skönt att bli svalkad.


Idag på förmiddagen har vi gjort lite måsten inför flytten. Sen skulle vi gå en promenad. Vi gick Björntrampen. Jag har aldrig gått där och Marcus sa att det var säkert 15 år sen han gick den. Så vi satte iväg. Vi gick fel två gånger, väldigt dåligt uppmärkt. Men tillslut hittade vi rätt. Totalt blev tre kilometer och en timme ungefär. Men det var ingen strosa-runt-stig. På vissa ställen var det nästintill bergsklättring både uppför och nerför. Mjölksyra, hejhej! Trots att den var svinjobbig så njöt vi av hur fint det var.

Ser ni Sveg där borta?


Nu har vi druckit massa vatten och däckat i soffan. Planen nu är nog att åka och ta ett dopp och fiska. Imorgon är den dan före dopparedan. Pirrigt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards